شهرخبر

مواد غذایی که راز زیبایی پوست بازیگران زن کره ای است

کارگر آنلاین/علت پوست زیبا و شفاف سلبریتی های کره ای، رژیم غذایی خاصی است که روزانه رعایت می کنند. برای داشتن پوست زیبا این عادات غذایی سالم را بدانید.

سونگ هه کیو

این بازیگر 34 سال سن دارد و یکی از محبوب ترین ها در صنعت سینمایی کشور کره محسوب می شود. او هرگز شکلات، کیک، چای سیاه و فست فود و غذای مضر نمی خورد. به جای آن میوه، سبزیجات و تخم مرغ مصرف می کند.

همچنین عاشق کدو حلوایی است زیرا احساس می کند پف صورت را کاهش می دهد. او برای رطوبت پوست خودش از ویتامین ها استفاده می کند و مقدار زیادی آب می نوشد ؛ در واقع دو لیوان آب اولین چیزی هستند که اول صبح می نوشد.

سونگ هه کیو
ها جی وون

این بازیگر در سن 37 سالگی پوست بسیار زیبا و جذابی دارد. هر روز از ماسک صورت استفاده می کند و غذا های سالم مانند میوه، آجیل و ماست می خورد. یکی از اصلی ترین رازهای زیبایی این بازیگر زن کره ای استفاده همیشگی و مداوم از مرطوب کننده است.
کیم هیه سون

بسیاری از شما این بازیگر را می شناسید و میدانید که او پوست بسیار زیبایی دارد . اکنون 38 سال سن دارد و پوستش به گونه ای است که انگار هرگز قصد پیر شدن ندارد. او عاشق آب میوه و سبزیجات است، مخصوصاً پرتقال، گوجه فرنگی، هویج و انگور. همچنین عصاره جینسینگ قرمز را هم برای داشتن پوستی سالم و سیستم ایمنی قوی تر استفاده می کند.
پارک شین هه

این بازیگر در سن 25 سالگی یکی از جذاب ترین ها محسوب می شود و خیلی زیاد عسل مصرف می کند. او از سنین جوانی برای سالم ماندن پوستش عسل استفاده می کرد. البته عقیده دارد که باید در مصرف همه مواد غذایی تعادل به خرج داد زیرا برای کسانی هم که قند بالایی دارند، عسل بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، مضر خواهد بود.

پارک شین هه
یون اون هه

این بازیگر همیشه قبل از خواب از مرطوب کننده استفاده می کند. قبل از خواب شیر داغ می نوشد زیرا عقیده دارد که باعث می شود خواب بهتر و راحت تری داشته باشد که برای پوستش هم مناسب است. غذای پر نمک و ادویه دار هم استفاده نمی کند.
یو این نا

او یکی از بهترین بازیگران کره ای محسوب می شود. 33 سال سن دارد و معمولاً برنج سفید نمی خورد و شب ها پرخوری نمی کند. کلم هم ماده غذایی مورد علاقه او است که به گفته ی خودش نقش مهمی در زیبایی پوست صورتش داشته.
گو هیون جونگ

این بازیگر در سن 44 سالگی به طرفدارانش پیشنهاد داد که غذاهای پر ادویه و نمکی نخورند تا پوست سالمی داشته باشند. او از غذاهای ارگانیک استفاده می کند و بیشتر سالاد، سیب تازه، بلوبری، آب هویج، گریپ فروت و عسل می خورد. همچنین ویتامین ب و ویتامین ث ارگانیک هم مصرف می کند.

گو هیون جونگ
جانگ نارا

جانگ در سن 34 سالگی اعلام کرد که زیبایی اش به خاطر این است که در طول روز بیش از 2 لیتر آب می نوشد. از میوه هایی مثل سیب، کیوی، توت فرنگی و آجیل هم استفاده می کند.
ایم سو جونگ

پوست این بازیگر در سن 36 سالگی مانند پوست یک بچه است و زیبایی اش باعث شده که به یک مدل تبدیل شود . او در مورد غذا حساسیت زیادی دارد و از سبزیجات و سالاد زیادی برای داشتن پوست تمیز و سالم استفاده می کند.

ایم سو جونگ
لی یونگ آئه

پوست این بازیگر در سن 44 سالگی بسیار عالی است و باعث می شود که جوان تر نشان داده شود. رمز موفقیت او مصرف چای سبز بوده و همچنین از مصرف غذا های صنعتی و فرآوری شده به شدت خودداری می کند.
مون چائی وون

این بازیگر در سن 29 سالگی اعلام کرده که برای غلبه بر خستگی از آبمیوه صد در صد طبیعی گلابی استفاده می کند. علاوه بر این، ریشه جینسینگ را با شیر ترکیب کرده و شیره لیمو هم به آن اضافه می کند و این یک ترکیب جادویی برای پوستش است.

منبع: نمناک