شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##زنده#سوختن#مرد#بخت#برگشته#وسط#سحر#جادو!#عکس

زنده زنده سوختن مرد بخت برگشته وسط سحر و جادو! + عکس

در هندوستان مرد جوانی که مشکلی در راه رفتن داشت برای رفع آن از سحر و جادوی هندی استفاده کرد که منجر به سوختن او شد.

زنده زنده سوختن مرد بخت برگشته وسط سحر و جادو! + عکس

به گزارش منیبان؛ جادو یکی از ترفندهایی است که از گذشته ها آنرا برای انجام دادن کارهای خارق العاده و خارج از طبیعت انجام می دادند و به همین دلیل همیشه برای انسان ها دارای جذابیت خاصی می باشد و آن هم به دلیل شگفت انگیز بودن آن است.

با این وجود تعداد زیادی از انسان ها هستند که سحر و جادو را تنها به عنوان یک رویا می دانند و آنرا در واقعیت غیر ممکن می دانند و از طرفی برخی نیز هستند که آنرا کاملا جدی می دانند و می گویند که بسیار تاثیر گذار است.

با این وجود یکی از کشورهایی که مردمان آن بیشترین اعتقاد را نسبت به سحر و جادو دارند، کشور هندوستان است و به همین دلیل سالانه تلفات بسیار زیادی را در هنگام اجرای این سحر و جادو ها می دهند.

برای مثال روز گذشته ویدیویی که در کشور هندوستان ضبط شده بود بارها و بارها در صفحات مجازی پخش ومنتشر شد که برای بسیاری از کاربران شوکه کننده بود.

مرد جوان 37 ساله ای به نام " باوانی شانکار ناندا " از زمانی که به دنیا می آید قادر به راه رفتن صحیح نبود و به همین دلیل سعی کرد تا با استفاده از سحر و جادوی سیاه این مشکل دیرینه خود را بر طرف نماید. به همین دلیل به یک معبد در روستای واگاموندا مراجعه می کند تا این مشکل را با استفاده از سحر و جادو بر طرف سازد.

ویدیو کوتاهی که توسط یکی از افراد حاضر در صحنه سحر و جادو ضبط شده است که در ویدیو می توانید لحظه سوختن مرد جوان 37 ساله را در طی سحر و جادو مشاهده کنید.

متاسفانه این سحر و جادو همانند تصور مرد جوان نشد و منجر به سوختن وی گردید که در همان حین کشیش او را به سمت های مختلف می کشید تا آسیب نبیند!. این چنین ایده ها و تصورات کم و بیش احمقانه هستند و نمی توان به آنها اعتماد کرد .

پس از سوختن آقای باوانی شانکار ناندا، فورا به بیمارستان منتقل شد و پزشکان گفتند که ممکن بود وی جان خود را از دست دهد!!