شهر خبر
معرفی محصولات دفاعی|

بالگرد «صبا ۲۴۸»؛ قابلیت عملیات امداد و نجات و آمبولانس هوایی

بالگرد «صبا ۲۴۸» در کلاس وزنی سبک قابلیتی چندمنظوره دارد، ازجمله مشخصات فنی آن تجهیز شده با دو موتور و چهار ملخه است و ظرفیت بالگرد صبا ۲۴۸ هشت سرنشین است و قابلیت عملیات امداد و نجات و آمبولانس هوایی را دارد.
خبرگزاری میزان - ساخت بالگرد و انواع جنگنده یکی از دستاورد‌های مهم در در کنار جریان تولید محصولات دفاعی مُدرن دیگر اعم از انواع پهپادهاست، این محصولات با برخورداری از آخرین فناوری‌های روز دنیا به انواع بمب‌ها و موشک‌های کاملاً ایرانی مجهز و مسلح هستند.
 
بالگرد در کارنامه صنعت دفاعی کشور، نماد حرکت در مسیر راهبرد «ما می‌توانیم» و رنگ بخشیدن به سیاست مهم و گره‌گشای اقتصاد مقاومتی است، این بالگرد ایرانی در کلاس وزنی سبک قابلیتی چندمنظوره دارد، ازجمله مشخصات فنی آن تجهیز شده با دو موتور و چهار ملخه است و ظرفیت بالگرد صبا ۲۴۸ هشت سرنشین است.
 
بالگرد «صبا ۲۴۸»؛ با قابلیت عملیات امداد و نجات و آمبولانس هوایی
 
دامنه مأموریت‌های این بالگرد ایرانی، عکس‌برداری و شناسایی، آمبولانس هوایی، عملیات فراساحلی، تاکسی هوایی، عملیات امداد و نجات و درنهایت حمل‌ونقل بار و مسافر است.
 
بالگرد «صبا ۲۴۸»؛ با قابلیت عملیات امداد و نجات و آمبولانس هوایی
 
هدایت و سامانه‌های مکانیکی، قابلیت اطمینان بالا، صدا و ارتعاشات کم و سرعت‌بالا، قابلیت عملیاتی در محدوده دمایی ۲۵- تا ۵۵ درجه سانتی‌گراد و بدنه آئرودینامیکی مناسب و... از دیگر ویژگی‌های این بالگرد بومی است.
 
بالگرد «صبا ۲۴۸»؛ با قابلیت عملیات امداد و نجات و آمبولانس هوایی
 
سقف ارتفاع پروازی بالگرد صبا ۲۴۸ حدود ۶ هزار متر و دارای مداومت پروازی ۴ ساعت و ۵۰ دقیقه است، این محصول دفاعی به سیستم فرود اضطراری بر روی آب مجهز است.
 

 

انتهای پیام/