شهر خبر

تضمین شیوخ عشائر «الطارمیه» برای همکاری اطلاعاتی با حشد الشعبی

نشست

شیوخ عشائر«الطارمیه» با حضور در نشست فرماندهان حشد الشعبی به فرماندهان مقاومت بر همکاری اطلاعاتی برای پاکسازی کامل الطارمیه و گرفتن انتقام خون شهدای این راه، تاکید کردند.

به گزارش مشرق، فرماندهی سازمان حشد الشعبی در بغداد و تیپ ۱۲ بسیج مردمی متشکل از رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء، نشستی را با مشارکت شیوخ عشائر و بزرگان "الطارمیه" به‌منظور تشریک مساعی و تعامل در راستای تثبیت امنیت این منطقه برگزار کردند.

در این گردهمایی که به میزبانی اتاق عملیات الطارمیه در شمال پایتخت عراق ترتیب داده شد، سران و شخصیت‌های بارز منطقه، شهادت جمعی از رزمندگان نُجَباء در شبیخون داعش را به مهندس «نصر الشَمَّری» سخنگوی این جنبش، تسلیت گفته و تاکید کردند برای تعقیب و نابودی تروریست‌های تکفیری که در الطارمیه مخفی شده‌اند، از هیچ کمک اطلاعاتی و انسانی دریغ نکنند.

 سخنگوی نُجَباء و فرمانده تیپ ۱۲ بسیج مردمی نیز در سخنانی خطاب به ساکنان الطارمیه، به آنان اطمینان دادند که مجاهدان حشد و رزمندگان این جنبش جان خود را سپر می‌کنند تا نفوذی‌های داعش نتوانند به اهالی منطقه آسیبی برسانند.

گفتنی است، فعالان بعثی و رسانه‌های معارض طی هفته‌های اخیر با هدف حمایت از تروریسم داعشی، اینگونه تبلیغ می‌کردند که جنبش نُجَباء و الحشد الشعبی به بهانه مبارزه علیه تکفیری‌ها وارد الطارمیه شده‌اند تا مردم سنی‌مذهب این ناحیه را مورد آزار و اذیت قرار داده و به کوچ اجباری بفرستند.