شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#نمایشگاه

روس‌ها عاشق با سابقه ترین شاهکار ایران خودرو هستند!

روس‌ها عاشق با سابقه ترین شاهکار ایران خودرو هستند!

حضور دوباره ایران‌خودرو در نمایشگاه بین‌المللی خودرو روسیه، خاطرات دارندگان خودرو سمند را برای شهروندان این کشور دوباره زنده کرده است.

به گزارش تحریریه، با اینکه سالهاست در ایران مردم بشدت از کیفیت پایین محصولات دو مونتاژکار بزرگ ایران یعنی سایپا و ایران خودرو شاکی هستند، صداوسیما در گزارشی از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، تجهیزات فنی و لوازم جانبی مسکو موسوم به «اینترآوتو» مدعی شد که مردم روسیه خاطرات خوشی از ماشین های ایرانی همچون سمند دارند.

در این گزارش آمده است که شهروندان روسی، بویژه جوانان از خودرو ایرانی سمند، خاطرات خوشی دارند و باشگاه سمندسواران که به دلیل مشهور شدن آرم اسب در پیشانی سمند، بنام باشگاه مردمی «اسب‌سواران» معروف است، با گذشت سال‌ها، همچنان ۱۷ هزار نفر از دارندگان سمند را در عضویت خود دارد.

در ادامه این گزارش تاکید می شود: حدود ۱۴ سال پیش سمند ایرانی وارد بازار روسیه و باتوجه به ویژگی‌هایی همچون استحکام خودرو، فضای مناسب کابین، تجهیزات و لوازم جانبی روز دنیا، قیمت مناسب و عملکرد عالی در آب و هوای سرد روسیه، علاقمندان بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرد، اما پس از حدود سه سال به یکباره بازار روسیه را ترک کرد.

پایان/