شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#مجمع نمایندگان

تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران شد


تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران شد

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت:‌ با رأی اکثریت اعضا سید رضا تقوی و رضا تقی پور انوری به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران انتخاب شدند.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به نتایج انتخابات اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران برای دومین اجلاسیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان تهران امروز (یکشنبه 7 شهریورماه) گزارش عملکرد مجمع طی یکسال گذشته قرائت شد، همچنین انتخابات هیات رئیسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی ضمن اشاره به انتخاب وی به عنوان سخنگوی اجلاسیه دوم مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: بر اساس نتایج آقایان سید رضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع و آقایان سید نظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: در مجمع نمایندگان با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر همکاری و همدلی با دولت و دولت مردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید شد، به همین جهت قرار شد جلساتی را با وزرای دولت سیزدهم برگزار کنیم. در ادامه نشست امروز جهت پیگیری تخصصی موضوعات استان تهران، 6 کمیته نیز تشکیل شد.

نماینده تهران در مجلس اضافه کرد: کمیته‌های سیاسی- امنیتی و قضایی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی- اجتماعی و علم و فناوری، صنایع و انرژی، عمران و امور شهری و روستایی و همچنین سلامت و محیط زیست در مجمع نمایندگان استان تهران تشکیل شد و هر کدام از نمایندگان استان در یک یا دو کمیته مربوطه عضو شدند تا مسائل و مشکلات مردم در سطح استان تخصصی‌تر پیگیری شود.

خضریان اظهار داشت: با نظر رییس مجمع نمایندگان، امیرحسین باقرنژاد نیز همچنان به عنوان دبیر اجرای مجمع نمایندگان استان تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/