شهر خبر

ائتلاف جدید پرسپولیسی‌ها علیه مغانلو/ تاوان سنگین اشتباه عجیب شهریار

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با یکدیگر ائتلاف کرده‌اند که به شهریار مغانلو در انتخابات سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رأی ندهند.

ائتلاف جدید پرسپولیسی‌ها علیه مغانلو/ تاوان سنگین اشتباه عجیب شهریار
خبرورزشی -

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی برگزار کرد تا بهترین مهاجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را انتخاب کند.

شهریار مغانلو مهاجم سابق پرسپولیس با درخشش برای سرخ پوشان در مرحله گروهی در لیست نامزدها قرار گرفت.

با این وجود مهاجم جدید سپاهان اصفهان شاید شانس زیادی برای انتخاب شدن نداشته باشد چرا که در انتخابات این چنینی همواره نقش هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال بسیار پررنگ بوده است.

به طور نمونه می توان به مهدی ترابی اشاره کرد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) یک هفته پیش یک نظرسنجی‌ را برای انتخاب بهترین هافبک مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برگزار کرد. با پایان این نظرسنجی مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس با کسب ۹۳ درصد آراء با قاطعیت بهترین هافبک مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شد.

شهریار مغانلو پس از اینکه به سپاهان پیوست تمامی تصاویر خود با لباس پرسپولیس را از صفحه شخصی‌اش پاک کرد که این اشتباه جنجال برانگیز باعث شد هواداران پرسپولیس رودرروی او قرار بگیرند و با چالش آنفالو به سراغ بازیکن سابق تیمشان بروند. بیش از ۲۰۰ هزار پرسپولیسی صفحه مغانلو را در کمتر از چند روز آنفالو کردند. برخی بزرگان پرسپولیس از جمله سید جلال حسینی و امید عالیشاه نیز همبازی سابق خود را آنفالو کردند.