شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#شورای شهر

انتقاد از استخدام دقیقه ۹۰ در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران


انتقاد از استخدام دقیقه 90 در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران نسبت به استخدام دقیقه ۹۰ در سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر قائمی پس از گزارش محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اظهار کرد: ضمن قدردانی از ارائه این گزارش سؤالی که مطرح است این است که در سال سوم برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران هستیم و مدیرعامل این سازمان پاسخ دهد که چه میزان از برنامه‌ها در این سازمان در برنامه پنج ساله انجام شده است.

میثم مظفر ضمن انتقاد از سامانه شهرسازی و معماری و فرآیند صدور مجوز ساخت و ساز گفت: تا پیش از این که کار به صورت سنتی انجام می‌شود صدور پروانه سه تا چهار ماه طول می‌کشید اما اکنون صدور پروانه 7، 9 تا یک‌سال طول می‌کشد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های کسب درآمد، داده‌کاوی و سؤالی که مطرح می‌شود این است که سازمان فناوری و ارتباطات شهردرای تهران در این حوزه چقدر ورود داشته است و چه میزان درآمد داشته است.

سیدجعفر تشکری هاشمی نیز با اشاره به کاهش درآمد از طرح ترافیک خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه اعلام شده است که سامانه الکترونیکی بلیت راه‌اندازی شده اما شاهدیم که تعداد قابل توجهی از مسافران به این سامانه ورود پیدا نمی‌کنند چرا که طبق آمار روزانه یک میلیون و 500  مسافر جابه‌جا می‌شوند که طبق آمار اعلام شده یک میلیون نفر در سامانه الکترونیکی بلیت وارد می‌شوند و مشخص نمی‌‌شود که  500 نفر به چه دلیل به این سایت مراجعه نمی‌کنند.

وی به استخدام دقیقه 90 سازمان سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: مشخص نیست که در حالی که روزهای پایانی دوره گذتشه بودیم چرا این اتفاق انجام شده است.

انتهای پیام/