شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بایدن

چرت‌زدن بایدن در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

فارس/ چُرت زدن جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار اخیر او با نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس خبرساز شده است.

حجم ویدیو: 600.11K | مدت زمان ویدیو: 00:00:25
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برخی رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی فیلمی از دیدار اخیر رئیس‌جمهور آمریکا با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر کردند که در آن جو بایدن در حال چُرت زدن دیده می‌شود.

دیدار بایدن با نفتالی بنت قرار بود روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل انفجارهای انتحاری در فرودگاه کابل که به کشته شدن حداقل ۱۳ نظامی آمریکایی منجر شد، با یک روز تاخیر و در روز جمعه هفته گذشته در کاخ سفید برگزار شد.

در بخشی از این دیدار و در حالی که نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از روابط خوب میان تل‌آویو و واشنگتن تمجید و روی «داستان زیبای دوستی میان ایالات متحده و دولت یهودی اسرائیل» تاکید می‌کند، جو بایدن در حال چُرت زدن است.

بنت که متوجه چرت زدن رئیس‌جمهور ۷۸ ساله آمریکا می‌شود، نگاهش را به سوی دوربین‌ها و افراد حاضر در اتاق برمی‌گرداند و به صحبت کردن درباره روابط تل‌آویو و واشنگتن ادامه می‌دهد.

این چرت زدن خبرساز در در شرایطی انجام شده که از زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا بارها ضمن هشدار درباره وضعیت جسمی و سلامت ذهنی جو بایدن، به او لقب «جوی خوابالو» داده بود.