شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نقل و انتقالات

نگرانی ترسناک اسطوره استقلال از پشت پرده گزینه های عجیب آبی ها در نقل و انتقالات

یدالله اکبری : امیدوارم بازیکنان جدید با نظر خود فرهاد مجیدی انتخاب شده باشند

یدالله اکبری پیشکسوت استقلال درباره اوضاع این باشگاه صحبت کرد

یدالله اکبری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نگرانی از انتخاب های عجیب این تیم در نقل و انتقالات گفت: امیدوارم بازیکنان جدید با نظر شخص فرهاد مجیدی انتخاب شده باشند تا او بتواند تفکراتش را به خوبی در زمین اجرا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یدالله اکبری درباره آخرین وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت :

از بازیکنان جوانی که به تیم استقلال آمده‌اند شناخت زیادی ندارم. امیدوارم بازیکنان جدید با نظر شخص فرهاد مجیدی انتخاب شوند تا او بتواند تفکراتش را به خوبی در زمین اجرا کند. به هر حال نتایج استقلال به پای سرمربی استقلال نوشته می‌شود.

وی افزود :

استقلال همواره مشکل سقف قرارداد داشته است و این موضوع روی نقل و انتقالات بازیکنان تاثیر می‌گذارد. به هر حال بازیکنی که می‌خواهد تیمی را انتخاب کند به شرایط مالی آن هم توجه می‌کند. امیدوارم شرایط مدنظر فرهاد مجیدی فراهم باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت :

استقلال به یک مدافع خوب، بازیکن بازیساز و مهاجم نیاز دارد. اگر استقلال بتواند ۳ مهره کلیدی در این پست‌ها جذب کند و شرایط خوب پیش برود قطعاً می‌تواند جام بیاورد. از بازیکنان فعلی استقلال انتظار دارم با تمام توان و تمرکز کارشان را دنبال کنند تا حداقل یک جام کسب کنیم.

اکبری در خصوص نیاز استقلال به یک بازیساز شش دانگ تصریح کرد :

استقلال هر وقت بازیکن بازیساز شش دانگ در اختیار داشته، موفق بوده است. چرا که بازیکن بازیساز خوب ریتم هجومی آبی‌پوشان را تقویت می‌کند. بازی تهاجمی  و رو به جلو همواره در نتایج استقلال  تاثیر مثبتی داشته است. امیدوارم کادرفنی استقلال و مسئول جذب بازیکنان روی این مسئله توجه زیادی داشته باشد تا بازیکن مناسبی جذب شود.

وی پیرامون رفتار بعضی بازیکنان قدیمی استقلال برای تمدید قرارداد اظهار داشت :

بعضی بازیکنان برای استقلال طاقچه بالا می‌گذارند. آنها باید بدانند استقلال تیم بزرگ و پرهواداری است و باید از خدایشان باشد که در این تیم به میدان بروند. در گذشته بازیکنان بسیار بزرگتر مجانی برای استقلال به میدان رفتند.

یدالله اکبری در مورد حواشی روزهای گذشته استقلال و انتخاب سرپرست جدید برای آبی‌پوشان گفت :

نصرالله عبداللهی جایگاه ویژه‌ای در استقلال دارد و همه پیشکسوت‌ها برای او احترام خاصی قائل هستند. حضور عبداللهی در کنار تیم نعمت بزرگی برای استقلال است. جواد زرینچه هم شخصیت محترم و از اسطوره‌های باشگاه استقلال است. نمی‌دانم چرا بعضی کارهایی می‌کنند که بزرگان استقلال را مقابل هم قرار بدهند؟ امیدوارم پیشکسوتان استقلال متحد و یکدل باشند و همه از مجیدی حمایت کنیم تا حاشیه‌ای برای استقلال نباشند. این حاشیه‌ها باعث ناراحتی‌ام می‌شود و به تیم لطمه می‌زند.