شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ایمان عالمی:

ثبات استقلال بازهم حفظ نشد

دلیل جدایی بعضی‌ بازیکنان نباید فنی نباشد/ ثبات تیم بازهم حفظ نشد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: رفت و آمد نقل انتقالاتی در استقلال زیاد است و باز هم شاهد از بین رفتن ثبات در این تیم هستیم.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص نقل و انتقالات آبی پوشان اظهار داشت: با اینکه تاکید فرهاد مجیدی قبل از اتمام فصل حفظ شاکله تیم و تقویت آن بود، اما آنچه ما می‌بینیم خلاف این موضوع است. رفت و آمد در استقلال زیاد شد و این باعث از بین رفتن شاکله و ثبات تیمی است و به درستی نمی دانیم این اتفاق با نظر مجیدی افتاده یا خلاف نظر او.

وی اضافه کرد: سالهاست که یک جریان در استقلال مانع از حفظ ثبات می‌شود و همین رفت و آمدهای زیاد نقل و انتقالاتی است که مانع از نتیجه‌گیری این تیم در سالهای اخیر شده است. از بحث مدیریت و هیات مدیره گرفته تا کادر فنی و به خصوص بازیکن. فکر می‌کنم فقط ماساژور تیم باشد که در این سال‌ها تغییر نکرده است.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: به هیچ وجه توانمندی بازیکنانی که جذب شده‌اند را کتمان نکرده و آن را زیر سئوال نمی‌برم. همه این عزیزان از بازیکنان خوب و توانمند فوتبال ایران هستند. اما بحث من چیز دیگری است و می‌گویم برای استقلال حفظ ثبات از همه چیز مهم‌تر بود.

عالمی تاکید کرد: باز هم می‌گویم حتی خود مجیدی هم قبل از پایان فصل به حفظ تمام داشته ها تاکید داشت و من نمی‌دانم دلیل اینکه خودش چند بازیکن را نخواست چه بود. اما یقین دارم نخواستن بازیکنانی با کیفیت بسیار بالا مثل اسماعیلی و مطهری نباید دلیل فنی داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص جدایی ریگی گفت: بعد از جدایی علی کریمی که محور خط میانی استقلال بود، ریگی کم کم داشت این نقش را ایفا می‌کرد و عجیب است که قرارداد او تمدید نمی‌شود. تا بازیکن جانشین وی بخواهد با وظایف جدیدش عجین شود، زمان زیادی می‌برد و این از بین رفتن زمان به سود تیم ما نیست.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل الهلال چنین گفت: فوتبال قوانین خاص خودش را دارد که البته برخی مواقع اتفاقات عجیب و غیر قابل پیش بینی این قوانین را نقض می‌کند. نمی‌خواهم دل هواداران را خالی کنم، اما واقعیت این است که ما روی کاغذ اتفاق خوبی را برای این بازی رقم نزدیم. کاشته‌های خوبی نداشتیم که انتظار برداشت مناسبی از آن بازی مهم با الهلال داشته باشیم. در فوتبال هم «دو دو تا» چهارتا می‌شود. برای پیروزی در یک بازی بزرگ باید برنامه‌ریزی بزرگ کرد نه اینکه به انتظار اتفاقات و حوادث بنشینیم. به نظر من استقلال برای پیروزی مقابل الهلال چشم انتظار حوادث است چون ما قوانین حضور در این بازی بزرگ را رعایت نکرده‌ایم. در عین حال به عنوان پیشکسوت و مربی سابق استقلال و از همه بالاتر به عنوان هواداری که این تیم را دوست دارم امیدوارم این حوادث روز ۲۲ شهریور اتفاق افتاده و استقلال تیم پیروز این بازی باشد.

منبع: مهر