شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

از واکنش همسر مدیرعامل استقلال تا پاسخ عجیب همسر مهدی قایدی به فحاشی هواداران این تیم ؛ نقدی به رفتارهای عجیب مجازی + عکس

نگاهی به استوری های حاشیه ساز همسر احمد مددی و همسر مهدی قایدی در واکنش به فحاشی و انتقادات هواداران استقلال

استقلال

همسر مددی در یکی از پست های اینستاگرامی خود از هواداران استقلال خواسته است، برای او و بچه هایش مزاحمت ایجاد نکنند و اگر تهدید یا فحشی دارند به خود مددی بگویند!.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزها احمد مددی بی توجه به انتقادات و حتی فحش های بعضی از هواداران استقلال و منتقدان خود،  اصلاحات مورد نظرش را انجام می دهد، اصلاحاتی که معلوم نیست استقلال را خوشبخت یا بدبخت کند اما هر چه هست او مصمم به اجرای این تغییرات و اصلاحات است.

البته این اصلاحات و اقدامات مددی برای او پر هزینه بوده و انتقاد و از طرف افراطی ها فحش و بد و بیراه زیادی برایش داشته است. چندی پیش نیز از طرف بعضی از عوامل سابق در باشگاه استقلال تصویری از صفحه همسر احمد مددی دست به دست می شد که طی آن ظاهرا همسر مددی در یکی از پست های اینستاگرامی خود از هواداران استقلال خواسته است، برای او و بچه هایش مزاحمت ایجاد نکنند و اگر تهدید یا فحشی دارند به خود مددی بگویند!

البته ما در اینکه این صفحه متعلق به همسر مددی باشد شک داریم و مطمئن نیستیم همسر مدیر عامل باشگاه استقلال چنین رفتار خام و ناشیانه ای از خود در فضای مجازی بروز دهد اما برای اطمینان بیشتر موضوع را با مشاور مددی در میان گذاشتیم اما او سکوت کرد!

دیگر تیر پیکان انتقادات هواداران استقلال متوجه ستاره معصومی همسر مهدی قایدی بود و بعضی از هواداران ناراضی استقلال او را با جملاتی نظیر ” برو پلنگ” مورد خطاب قرار دادند. همسر مهدی قایدی که استعداد و علاقه عجیبی برای شاخ مجازی شدن دارد، اینروزها تلاش زیادی می کند تا انتقال شوهرش به تیم الشباب امارات را عادی و به نفع استقلال جلوه بدهد اما بعضی از هواداران استقلال این موضوع را بر نتابیده و از قایدی بخاطر ترک استقلال شاکی و ناراحت هستند.

بی شک حضور بیش از اندازه همسر مهدی قایدی در فضای مجازی برای این زوج جوان خطرات و حاشیه های زیادی را ایجاد خواهد کرد و سایت های زرد همین حالا نیز با تیترهای آنچنانی و غیر واقعی خود بارها و بارها برای عکس های دو نفره او و همسرش تیترهای دروغین زده اند تا بر تعداد مخاطبان و بازدید کننده های خود بیافزایند.

استقلال