شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهر تهران#شهردار

تعویض و بازسازی بیش از ۴۰۰۰ تابلوی علائم ترافیکی در منطقه ۵


تعویض و بازسازی بیش از 4000 تابلوی علائم ترافیکی در منطقه 5

شهردار منطقه ۵ شهر تهران گفت: بیش از ۴۰۰۰ تابلوی علائم ترافیکی در یک طرح ضربتی تعویض و نوسازی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمود کلهری با اشاره به طرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی در منطقه 5 گفت: برای اولین بار در سطح منطقه 5 در یک طرح ضربتی علائم و المان‌های ترافیکی سطح منطقه که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده بودند نوسازی شد.

وی ادامه داد: این طرح در دو بخش انجام شد که یک بخش نوسازی تجهیزات فرسوده و بخش دیگر حذف علائم و المان های زائد ترافیکی بود. در بازه زمانی 40 روزه انجام این طرح، نزدیک به 40 معبر منطقه را شناسایی و نسبت به نوسازی، ترمیم یا تعویض علائم ترافیکی آن اقدام کردیم.

شهردار منطقه 5 تصریح کرد: در این مدت تعداد 1050 صفحه تابلو تعویض و 3200 صفحه تابلو نیز بازسازی شد.همچنین با جمع‌آوری 150 تابلو فرسوده و معیوب، نسبت به نصب 580 تابلو جدید اقدام شد.

کلهری از جمع‌آوری 70 استوانه معیوب و نصب 121 استوانه جدید در سطح منطقه خبر داد و افزود: در مدت اجرای طرح جهادی بازپیرایی و ساماندنی تابلوها و تجهیزات ترافیکی 36 سرعت‌گیر لاستیکی، 8 نشان ترافیکی لوله‌ای شکل، 6 صندلی سرپناه ایستگاه اتوبوس و یک بولارد در نقاط شناسایی شده سطح منطقه نصب شد.

وی با بیان اینکه پس از اتمام این طرح نیز اقدامات معاونت ترافیک در این زمینه ادامه دارد، تاکید کرد: گرچه در این طرح نسبت به شناسایی  تجهیزات ترافیکی فرسوده و رفع نواقص و کاستی‌ها اقدام شد اما هر زمان نیاز به نوسازی باشد،  اقدام لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/