شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##بلای#کثیفی#زوج#جوان#بچه‌های#سرپرست#آوردند!

بلای کثیفی که زوج جوان بر سر بچه‌های بی سرپرست آوردند!

برای چند کودک بی سرپرستی که توسط یک زوج جوان به فرزند خواندگی پذیرفته شده بودند همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه زمان اجرای نقشه ی زشت این زوج فرا رسید.

بلای کثیفی که زوج جوان بر سر بچه‌های بی سرپرست آوردند!

به گزارش منیبان؛ یک زوج از کارولینای شمالی اخیراً به دلیل بیرون کردن 5 فرزندی که قبلاً سرپرستی آن ها را به عهده گرفته بودند، متهم شدند.

چند سال پیش " دووندا " و "جیمز فرایدی" برای قرعه کشی یک خانه جدید در یک برنامه تلویزیونی ثبت نام کردند. این زوج هفت فرزند داشتند که 5 نفر آن ها را به سرپرستی قبول کرده بودند و گاراژ خانه خود را به یک اتاق خواب تبدیل کرده بودند که یک مکان موقتی برای راحت تر زندگی کردن همه بچه ها باشد.

همه چیز به گونه ای به نظر می رسید که این خانواده بهترین گزینه برای برنده شدن خانه در این برنامه تلویزیونی باشند زیرا 5 فرزند را به سرپرستی گرفته بودند و خانه بزرگی نداشتند. در واقع هیچ کاری هوشمندانه تر از این حقه بازی این خانواده نمیتوانست شرایط را برایشان فراهم سازد.

جالب است بدانید این پدر و مادر آنقدر با فرزندانشان خوب رفتار می کردند که هرگز آن ها فکر نمی کردند از جایی به سرپرستی گرفته شده اند و آن ها را مانند پدر و مادر واقعی خود دوست داشتند. همه چیز بسیار عالی پیش می رفت تا این که آن ها در برنامه تلویزیونی هم شرکت کردند و خانه را برنده شدند؛ خانه ای که 8 اتاق خواب داشت و رویای کل خانواده به حقیقت پیوست و گزارشاتی برای رسانه ای شدن نتیجه ی خیرخواهی این زوج در حق کودکان بی سرپرست، تهیه شد اما ظاهراً بعد از اینکه دوربین های تلویزیون خاموش شدند، همه چیز کم کم تغییر کرد.

چند ماه بعد از ضبط برنامه تلویزیونی یکی از فرزندان نوجوان این خانواده اظهار کرد که من را به یک پرورشگاه فرستادند و به من گفتند که این شرایط موقتی است اما من احساس خوبی در مورد این کار نداشتم و نمی دانستم که چرا باید خانه خودمان را یک خانه ی جدید با امکانات کامل است را ترک کنم و اصلاً درک نمی کردم و احساس کردم که آنها مرا نمی خواهند.

چند ماه بعد خواهر او به نام کامایا هم به یک خانه گروهی دیگر فرستاده شد و به او هم همین را گفتند که این شرایط موقتی است. این رویه ادامه پیدا کرد و برای تک تک بچه هایی که توسط این خانواده به فرزند خواندگی درآمده بودند تکرار شد تا این که این زوج فریبکار در عرض یک سال همه فرزندانی که به سرپرستی قبول کرده بودند را دوباره به پرورشگاه برگرداندند.

کریس یکی از فرزندان این خانواده در مصاحبه اعلام کرد:" همه چیز آنطور که ما می خواستیم پیش نرفت، زیرا آن ها همه ما را از خانه بیرون کردند. خواهر و برادر من 5 ساله بودند، چگونه آنها می توانستند دو بچه 5 ساله را وارد خودخواهی خودشان کنند و آن ها را به دردسر بیندازند ؟ "

کریس و کامایا به این باور رسیدند که این پدر و مادر فقط به خاطر نفع مالی سرپرستی این پنج نفر را قبول کرده بودند و فقط به پول فکر می کردند نه مراقبت از فرزندان بی سرپرست.

جالب است بدانید بعد از اینکه وارد برنامه تلویزیونی شدند، جدا از خانه ای که دریافت کردند، قرار شد یک مغازه هم به آن ها بدهند و خرج و مخارج آنها را تا هزاران دلار پرداخت کنند که شرایط خوبی را برای آنها فراهم می کرد. در این برنامه تلویزیونی به بچه ها هم کارت هدیه داده بودند اما مادر هیچ کدام از این کارت ها را به آن ها نداد و به فرزندانش گفت که نگران این کارت ها نباشید، ما اینها را برای تان پس انداز می کنیم در صورتی که بررسی ها نشان داد هیچ پس اندازی صورت نگرفته.

این زوج بعد ها ون کوچک خود را تبدیل به یک مرسدس بنز کردند که امروز هم از آن استفاده می کنند. بعد از برملا شدن این ماجرا ها، چند نفر از گزارشگران تصمیم گرفتند تا با این پدر و مادر صحبت کنند و حقیقت را از زبان آن ها هم بشنوند اما آن ها هرگز حاضر به مصاحبه نشدند.

این زن و شوهر بیرحم هنگامی که حجمی از دوربین ها را به سمت خودشان دیدند، محل را ترک کردند اما در نهایت مجبور شدند که تسلیم شوند و در یک مصاحبه تلفنی، حرف هایشان را بزنند.

آن ها در این مصاحبه اظهار کردند که هیچ کس کریس و کامایا را از خانه بیرون نکرده است و خودشان خواستند که از پیش ما بروند. در مورد سه فرزند دیگر هم گفتند که فعلا نمی خواهیم صحبت کنیم و وارد جزئیات نخواهیم شد.

همه اینها باعث شد که آن ها پایشان به دادگاه باز شود. در دادگاه اعلام کردند که می خواهند فرزندان شان را پس بگیرند اما با درخواست شان موافقت نشد. آن ها اقرار کردند که به پول فکر می کردند قاضی هم اعلام کرد به دلیل اینکه یک سال فرزندان شان را رها کرده بودند، دیگر نمی توانند آن ها را پس بگیرند و خانه و امکاناتی که بخاطر این کودکان بی سرپرست به این زوج داده شده بود همگی مصادره شد.

کریس و کامایا دیگر زندگی خودشان را داشتند و نمی خواستند نام این خانواده را یدک بکشند اکنون هر کدام از پنج فرزند در خانه های جداگانه هستند.