شهر خبر
معرفی محصولات دفاعی|

بالگرد تهاجمی «طوفان ۲»؛ مجهز به سامانه کنترل راکت‌انداز دیجیتال

بالگرد تهاجمی «طوفان ۲» به سامانه کنترل آتش، دیجیتال دید در شب، مدیریت هوشمند مرکزی سلاح و دوربین دید در شب و تصویربرداری با دقت بالا مجهزوسامانه کنترل راکت‌انداز دیجیتال و نمایشگر چندمنظوره‌ای بروی این محصول نصب شده است.
خبرگزاری میزان - ارتقاء و تجهیز یکی از شاخه‌های مهم راهبرد در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور است. به‌روزرسانی محصولات دفاعی، به ویژه در نیروی هوایی ارتش با تجهیز بالگرد‌ها و جنگنده‌ها به فناوری‌های روز دنیا، از ظرفیت بالای علمی و تخصصی متخصصین جوان در صنعت دفاعی کشور خبر می‌دهد.
 
بالگرد‌های تهاجمی خانواده «طوفان»، یکی از این دستاورد‌های مهم است، این محصول دفاعی بومی به موشک‌های ضد تانک، راکت‌انداز و توپ ۲۰ میلی‌متری مسلح شده است.
 
بالگرد تهاجمی «طوفان ۲»؛ مجهز به سامانه کنترل راکت‌انداز دیجیتال
 
سامانه‌های نمایشگر چند منظوره در این بالگرد‌ها نصب شده است (MFD) و نمایشگر تصویری میدان نبرد (HUD) و مخابرات نوین بالگرد تهاجمی «طوفان ۲» به سامانه کنترل آتش، دیجیتال دید در شب، مدیریت هوشمند مرکزی سلاح و دوربین دید در شب و تصویربرداری با دقت بالا مجهز شده است.
 
بالگرد تهاجمی «طوفان ۲»؛ مجهز به سامانه کنترل راکت‌انداز دیجیتال
 
سامانه کنترل راکت‌انداز دیجیتال و نمایشگر چندمنظوره‌ای بروی این محصول نصب‌شده است، جنگنده طوفان ۲، این عقاب آهنین صنعت دفاعی ایران، در انهدام تجهیزات نظامی دشمن دقت بالایی دارد.
 

 

انتهای پیام/