شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کمیته انضباطی#وریا غفوری

واکنش وریا غفوری به احضارش به کمیته انضباطی باشگاه استقلال

وریا غفوری : من با احمد مددی درباره حق و حقوق اعضای تدارکات تیم صحبت کرده بودم و خواستم پولشان پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد

پس از اینکه وریا غفوری به خاطر یک استوری بیه کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شد، به این اتفاق واکنش جالبی نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان استقلال گفت: من با آقای مددی درباره حق و حقوق اعضای تدارکات تیم صحبت کرده بودم و خواستم پولشان پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد.

وریا غفوری درباره احضارش به کمیته انضباطی باشگاه استقلال به دلیل انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش علیه مدیریت این باشگاه گفت:

من با آقای مددی درباره حق و حقوق اعضای تدارکات تیم صحبت کرده بودم و خواستم پولشان پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد. با ایشان تماس گرفتم و گفتم ۳۰ میلیون تومان پولی نیست که باشگاه نتواند پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد:

در حالی که در ۵ ماه گذشته پیگیر این موضوع بودم، اما متأسفانه با نوع صحبت‌های مددی و با لحن زننده‌ای که پاسخم را داد، متوجه شدم به نتیجه‌ای نمی‌رسم و آن استوری را گذاشتم. به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم پیگیر وضعیت افرادی باشم که برای تیم زحمت می‌کشند و فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم. من حتی درباره طلبم صحبتی نکردم و سعی کردم به لحاظ انسانی پیگیر اعضای تدارکات تیم باشم که مشکلات زیادی دارند.

کاپیتان استقلال گفت:

قطعا در کمیته انضباطی حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما برخی دشمنان استقلال از این قضایا سوء استفاده کردند و باید بگویم بهتر است از آب گل آلود ماهی نگیرند.