به گزارش برنا، دکتر علی قاسمی پیشکسوت هنرهای رزمی، کارآفرین و فعال اقتصادی با انتشار پیامی، ضمن تبریک انتخاب و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان، حضور مدیران ارشدی از جنس ورزش در مدیریت کلان این حوزه را دستاوردی بی سابقه و ارزنده در تاریخ ورزش ایران دانست و گفت: امیدواریم با حضور چهره ای اصلح، متخصص و از متن خانواده ورزش، در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات مثبت و امیدبخش در این وزارتخانه مهم و کلیدی باشیم. 

وی در پیام تبریک خود آورده است: 

 سرانجام خواسته برحق جامعه پرافتخار ورزش و جوانان با رای اعتماد نمایندگان ملت تحقق یافت و فردی مقبول از جنس ورزش قهرمانی، سکان هدایت ورزش کشور را در دست گرفت. 

امید است دکتر سیدحمید سجادی با تکیه بر تجارب بدست آمده در دوران پرافتخار ورزش قهرمانی و همچنین شناخت عمیق از فضای ورزش کشور به واسطه سابقه موفق در کسوت معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  بتواند در قامت مقام عالی وزارت نیز جهش چشمگیر و قابل توجهی را در پیشبرد اهداف این وزارتخانه ایجاد نماید. 

اینجانب به عنوان یک خادم  حوزه ورزش حرفه ای و هنرجوی پیشکسوت در رشته های مختلف رزمی، ضمن عرض تبریک به برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای دکتر سجادی، توفیق روز افزون ایشان را از درگاه حضرت حق آرزومندم. 

دکتر قاسمی همچنین خاطرنشان کرد: اکنون جوانان و ورزشکاران کشور به آینده این وزارتخانه امیدوار شده و بر این باور هستند که از این پس مطالبات، کاستی ها و موضوعات مرتبط  با آنها در سایه تحولات مثبت انجام شده، منسجم تر از گذشته پیگیری می شود. انشالله با حضور دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان «دولت مردمی» و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت مدیران شایسته و کاربلد این حوزه، شاهد تحول و حرکت رو‌ به جلو به معنی واقعی کلمه در ورزش کشور و تحقق شعار "ایران قوی" خواهیم بود.