شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#وزیر جدید

تبریک ارتشی ها به وزیر جدید دفاع

ایسنا/ جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش در پیام های جداگانه ای انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به وی تبریک گفتند.

تبریک ارتشی ها به وزیر جدید دفاع
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در پیام تبریک امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به امیر سرتیپ  آشتیانی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای امیر سرتیپ دکتر محمدرضا قرایی آشتیانی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

حال که در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و به دلیل شایستگی، تعهد، مدیریت جهادی و کارنامه درخشان، با رأی اعتماد نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، به سِمَت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم منصوب شده‍اید، ضمن تبریک، امید است در خدمت به مردم شریف و بصیر ایران اسلامی و آرمان‍های انقلاب موفق باشید.

در گام دوم انقلاب اسلامی که هنگامه حرکت جهادی، حکیمانه، شجاعانه و مردمی است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی پرتوان نظام و انقلاب تحت هدایت‍های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‍ای عزیز(مدظله‍العالی) آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت‌های عظیم فکری، نخبگانی و مشارکت‌جویی؛ در راستای هم‍افزایی و پیشبرد برنامه‍های اثربخش، جهادی و تحول‍آفرین با آن وزارتخانه محترم همکاری لازم را در جهات گوناگون به عمل آورد.

آرزومندم وزارتخانه تحت مدیریت جنابعالی، با همکاری تنگاتنگ و تعاملی هم‍افزا با ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‍های تأمین و ارتقای روزافزون کیفیت تجهیزات دفاعی و همچنین تهیه و افزایش ظرفیت‍ها و توانمندی تولید سازمان‍های صنعتی آن وزارتخانه؛ تقویت بیش از پیش رکن دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مزید دیگر توفیقات خود فرماید.

امید است با عنایت پروردگار متعال در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‍العالی) سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نام گذاری شده است، حضور حضرتعالی در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار؛ نویدبخش شکوفایی، نشاط، تحرک و موفقیت بیش از پیش آن وزارتخانه شود.

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در پیام تبریک خود به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

عنوان کرده است:

برادر گرامی جناب آقای امیر سرتیپ دکتر محمدرضا قرایی آشتیانی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم

اکنون که به اعتبار سابقه درخشان سال‌های خدمت در مسئولیت‌های مختلف در آجا و ستاد کل نیروهای مسلح، اعتماد ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی را برای حراست از این میراث ارزشمند و ارتقاء دستاوردها و گسترش دیپلماسی دفاعی کشورمان کسب نموده‌اید، ضمن عرض تبریک، اطمینان می‌دهم نیروی پدافند هوایی ارتش همچون گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت متبوع جنابعالی حرکت خواهند کرد.

ان‍شاءالله با توکل به لطف و عنایت خداوند متعال و رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مسئولیت حساس و راهبردی، همچون گذشته با هم افزایی و ایجاد تحولی شگرف موجب ارتقاء قدرت دفاع نفوذناپذیر نیروهای مسلح باشید. همچنین در پیام امیر سرتیپ نصیرزاده  فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز می خوانیم:

بردار ارجمند؛ امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی

 وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

 استقلال دفاعی کشور عزیزمان و رسیدن به قله‌های خود اتکایی در این عرصه که برای اولین بار پس از خروج مستشاران نظامی خارجی در نیروی هوایی الهی بنیان نهاده شده و پس از آن توسط مردان غیرتمند وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استمرار یافته به برکت خون طاهر شهیدانی همچون فخری زاده ها و مجاهدت‌های نادیده و مکتوم بسیاری از نخبگان دفاعی ایران اسلامی رقم خورده است.

در سالهای پس از جنگ تحمیلی، آن وزارت انقلابی در سایه هدایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و تعامل و هم افزایی نیروهای مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی زنجیرهای تحویل اقلام دفاعی را با دست قدرتمند اعتماد به نفس و استقلال خواهی از هم گسسته است.

 اینک که به اعتبار سابقه درخشان سال‌های خدمت در مسئولیت‌های مختلف در آجا و ستاد کل نیروهای مسلح، اعتماد ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی را برای حراست از این میراث ارزشمند و ارتقای دستاوردها و گسترش دیپلماسی دفاعی کشورمان کسب نموده‌اید، ضمن عرض تبریک، اطمینان می‌دهم نیروی هوایی ارتش همچون گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت متبوع جنابعالی حرکت خواهند نمود.

 ضروری است از توجه ویژه برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی در مدت تصدی در آن وزارتخانه قدر شناسی نموده و برای جنابعالی و مجموعه همکاران شریف و صدیق تان از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و سربلندی مسئلت نمایم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ محمد رضا قرایی آشتیانی به سِمَت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و  کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت که متن پیام وی بدین شرح است :

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمد رضا قرایی آشتیانی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و کسب رای اعتماد بالای مجلس شورای اسلامی که نشان از توانمندی، تعهد و تجارب شما در طول سال‌ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح دارد را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بدون شک حضور آن برادر ارزشمند در مسئولیت خطیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که همراه با تجارب ارزشمند در طول سالیان متمادی خدمت صادقانه در  ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح است، موجب ارتقای بیش از پیش توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.انشاءالله

 توفیقات روزافزون جنابعالی در پیشبرد آرمانهای نظام اسلامی و برنامه های پیش روی دولت "مردمی برای ایران قوی" را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.