شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتری

مربیان و تیم‌های لیگ برتری که چشم بازار را کور کرده‌اند بخوانند/ دست از این مسخره بازی بردارید

بی‌تعارف خوشحالیم وضع مالی باشگاه‌های ما آنقدر خوب است که می توانند حداقل ۵ خرید ۱۵ میلیاردی داشته باشند.

نقل و انتقالات فوتبال ایران
خبرورزشی -

آرتین زهرابی؛ با شروع فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ماجرای قراردادهای میلیاردی بازیکنان ایرانی به صورت واضح لو رفت و مشخص شد همه تیم‌هایی که از مشکلات اقتصادی، بدهی‌های فراوان داخلی و خارجی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، بدهی به هتل و آژانس‌های مسافرتی و ... داد سخن سر می‌دادند سردسته خریدهای آنچنانی هستند.

باشگاه‌هایی را سراغ داریم که حتی برای خرید یک بازیکن تا ۱۷ میلیارد تومان هم پیش رفته اند؛ در حالی که قبل ازاین فقط شنیده بودیم یکی از مربیان تیم‌های لیگ برتری قراردادی ۱۵ میلیاردی بسته است و تا آن زمان گمان می‌کردیم این ادعاها در حد گمانه زنی است؛ زهی خیال باطل!

بی تعارف خوشحالیم وضع مالی باشگاه‌های ما آنقدر خوب است که می‌توانند حداقل ۵ خرید ۱۵ میلیاردی داشته باشند؛ در نتیجه از همین حالا خدمت همه این دوستان عرض می‌کنیم با این ریخت و پاش‌های افسانه ای، راه هر گونه اعتراض بر شما بسته شده است.

اگر می‌خواستید در نقل و انتقالات، خودی نشان بدهید به طور شفاف این کار را انجام دادید.

اگر دوست داشتید در این فصل سر و صدا کنید و خریدهای خودتان را نشان بدهید، خوشبختانه در کارتان موفق شدید.

اگر می‌خواستید نرخ بازیکنان را بالا ببرید، خیلی ظریف در این راه گام برداشتید و ناز همه بی هنرها را خریدید.

اگر دوست داشتید چشم بازار را در بیاورید و خودتان را به عنوان مدیران همه فن حریف به عالم و آدم نشان بدهید؛ خیلی خب موفق شدید. درود بر شما؛ خسته هم نباشید.

فقط از الان به بعد باید قاطعانه بگوییم حق هیچ گونه اعتراضی ندارید. اگر هفته اول یقه داور را بچسبید و گناه شکست را به گردن این و آن بیندازید، ما این بازار کاذب نقل و انتقالات را به رخ شما می‌کشیم. ما به شما خواهیم گفت که اگر این بازیکن و آن شاه ماهی نقل و انتقالات به دردتان نخورد، با عرض معذرت خیلی بیجا کردید که این پول بی زبان خرج چنین نیروهایی شد!

وقتی زیر بار قراردادهای میلیاردی می‌روید، دیگر حق ندارید لی لی به لالای آنها بگذارید؛ مرد باشید و تا آخر قصه مدیریت باشگاه را همراهی کنید. از بازیکنانتان مثل یک کارمند ساده کار بخواهید و آنها را تشویق به کوشش بیشتر کنید. بازیکنان بهتری تربیت کنید و خواهشا لیگ را از این حالت سکون و رخوت بیرون بیاورید. معلمان بهتری باشید و سعی کنید شاگردان نخبه و توانمندی را به فوتبال کشور معرفی کنید.

لطفا برای فصل بعد، دنبال شوت کردن توپ به زمین فدراسیون فوتبال، کمیته داوران یا وزارت ورزش نباشید. دست از این مسخره بازی‌ها بردارید. اگر فکر می‌کنید نتایج فوتبال ایران به جز زمین مسابقه در جاهای دیگر تعیین می‌شود، از همین حالا قید حضور در لیگ برتر را بزنید و این فوتبال لعنتی را تحریم کنید اما اگر همه تیم‌ها این مدل که در این یکی، دو هفته گذشته خرج کرده اند وارد لیگ می‌شوند مثل بچه‌های خوب مسابقه بدهید، ۳ امتیار را بگیرید و کاری کنید تا همه از فوتبال لذت ببریم؛ متشکریم ...