شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##واکنش#تند#وریا#اقدام#عجیب#باشگاه!

واکنش تند وریا به اقدام عجیب باشگاه!

کاپیتان استقلال به احضارش به کمیته انضباطی باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش تند وریا به اقدام عجیب باشگاه!

به گزارش منیبان؛ ساعاتی پیش بود که اعلام شد کمیته انضباطی باشگاه استقلال، وریا غفوری را به خاطر مصاحبه بعد از دربی رفت فصل گذشته و همچنین فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی، احضا کرده و کاپیتان استقلال باید 13 شهریور در کمیته انضباطی حاضر شود.

کاپیتان استقلال در گفت و گویی به این مساله واکنش نشان داده و درباره احضارش به کمیته انضباطی باشگاهش به دلیل استوری انتقادی‌اش علیه احمد مددی گفته است: من با آقای مددی درباره حق و حقوق اعضای تدارکات تیم صحبت کرده بودم و خواستم پول‌شان پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد. با ایشان تماس گرفتم و گفتم 30 میلیون تومان پولی نیست که باشگاه نتواند پرداخت کند.

وی ادامه داد: در حالی که در 5 ماه گذشته پیگیر این موضوع بودم، اما متأسفانه با نوع صحبت‌های مددی و با لحن زننده‌ای که پاسخم را داد، متوجه شدم به نتیجه‌ای نمی‌رسم و آن استوری را گذاشتم. به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم پیگیر وضعیت افرادی باشم که برای تیم زحمت می‌کشند و فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم. من حتی درباره طلبم صحبتی نکردم و سعی کردم به لحاظ انسانی پیگیر اعضای تدارکات تیم باشم که مشکلات زیادی دارند.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: قطعا در کمیته انضباطی حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما برخی دشمنان استقلال از این قضایا سواستفاده کردند و باید بگویم بهتر است از آب گل آلود ماهی نگیرند.