شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

کومان: هر تیمی در جهان دوست دارد امباپه را داشته باشد/ در مورد استفاده از آنسو عجله‌ای نداریم


کومان: هر تیمی در جهان دوست دارد امباپه را داشته باشد/ در مورد استفاده از آنسو عجله‌ای نداریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید هر تیمی در جهان دوست دارد امباپه را داشته باشد و اگر رئال مادرید پول جذب این بازیکن را دارد، می‌تواند او را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که تیم تحت‌هدایتش فردا (یکشنبه) در هفته سوم لالیگای اسپانیا پذیرای ختافه است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: پیروزی در خانه همیشه اهمیت بالایی دارد. فصل گذشته ما در بازی‌هایی که روی کاغذ آسان بودند، امتیازهای زیادی از دست دادیم، اما واقعیت این است که ما در لالیگا بازی آسان نداریم.

وی همچنین درباره عملکرد باشگاه بارسلونا در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری اظهار داشت: همه بهترین‌ها را برای باشگاه خود می‌خواهند و می‌توانم درک کنم که ما در وضعیت ناامید‌کننده‌ای قرار داریم چون در حال حاضر نمی‌توانیم از نظر مالی با باشگاه‌های مختلف رقابت کنیم. ما باید به خاطر شرایط باشگاه، واقع‌بین باشیم.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص ساموئل اومتیتی و اینکه آیا این فصل نقشی در تیم تحت‌هدایتش خواهد داشت یا خیر، تأکید کرد: فکر نمی‌کنم هوشمندانه باشد که درباره بازیکن خاصی صحبت کنیم. مدیران باشگاه می‌دانند من چه چیزی می‌خواهم. برخی بازیکنان می‌دانند که سخت است که این فصل فرصت بازی پیدا کنند.

کومان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آینده حرفه‌ای میرالم پیانیچ اظهار داشت: هنوز چند روزی از نقل‌وانتقالات برای فروش بازیکنان باقی مانده است. اگر بازیکنی می‌خواهد از بارسا جدا شود، باید پیشنهاد خود را به باشگاه ارائه دهد. پیانیچ در حالا یافتن تیمی برای خود است، اما همچنان به بارسلونا متعهد است.

وی همچنین با اشاره به تلاش باشگاه رئال مادرید به جذب ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خاطرنشان کرد: نگرانی از این بابت ندارم. اگر رئال مادرید پول خرید امباپه را داشته باشد، می‌تواند او را بخرد. کیلیان یکی از بهترین بازیکنان جهان است و هر تیمی در جهان دوست دارد او را داشته باشد.

سرمربی هلندی کاتالان‌ها درباره مهاجم جوانش که به تازگی مصدومیت خود را پشت‌سر گذاشت، گفت: در مورد استفاده از آنسو عجله‌ای نداریم. فکر می‌کنم او به زمان بیشتری برای رسیدن به بهترین سطح خود نیاز دارد. او مدت طولانی بود که به دلیل مصدومیت به دور از میادین بود و در این شرایط نمی‌توان دو یا سه‌ هفته‌ای ریکاوری کرد. آنسو به تمرینات بیشتری نیاز دارد، ما او را برای مدت طولانی می‌خواهیم در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/