شهر خبر

پیش‌بینی‌ها از شماره کریستیانو در یونایتد

رونالدو چه زمان بازی خواهد کرد؟ / پیش‌بینی‌ها از شماره کریستیانو در یونایتد

سوالی که بیش از همه ذهن طرفداران منچستریونایتد را درگیر کرده این است که کریستیانو رونالدو چه زمان در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سوالی که بیش از همه مورد پرسش هواداران فوتبال و مخصوصا طرفداران شیاطین سرخ قرار گرفته این است که «کریستیانو رونالدو» چه زمان اولین بازی خود را برای یونایتد انجام خواهد داد. 

منچستریونایتد فردا از ساعت ۲۰ میهمان ولورهمپتون خواهد بود ولی رونالدو در این بازی قطعاً حضور نخواهد داشت. پس از این مسابقه ۲ هفته مسابقات ملی و یا روزهای فیفادی انجام خواهد شد و رقابت‌های باشگاهی به تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰ شهریور موکول می‌شود. 

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو در تاریخ ۲۰ شهریور در بازی منچستریونایتد و نیوکاسل در لیست بازیکنان قرار گیرد و با صلاحدید سولسشر به بازی بیاید. احتمال می‌رود در همان روز معارفه‌ای مقابل تماشاگران به مانند رافا واران صورت گیرد. 

برخی‌ها علاقه داشتند تا شماره ۷ به رونالدو برسد ولی طبق قوانین لیگ برتر، منچستریونایتد نمی‌تواند شماره ۷ کاوانی را به کریس بدهد. شارلوت دانکر، خبرنگار سایت گل نوشت که کریستیانو شماره ۲۸ (شماره پیراه کریس در باشگاه اسپورتینگ) را برتن خواهد کرد. البته شماره‌های ۱۲, ۱۵, ۲۴, ۳۰, ۳۱, ۳۳, ۳۵ نیز آزاد خواهد بود.

منبع: فارس