شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نقل و انتقالات

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال | جدایی ۳ آبی پوش و نهایی شدن جذب ۲ بازیکن

رییس هیات مدیره استقلال توضیحاتی در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه داد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین اصغر ملکیان در خصوص جلسه امروز در دفتر باشگاه استقلال که با حضور فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص نقل و انتقالات و حضور در لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای داشتیم و با یکدیگر صحبت کردیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص غیبت احمد مددی و اینکه گفته می‌شود وی مبتلا به کرونا شده، عنوان کرد: او مقداری کسالت دارد و امروز حضور نداشت.

ملکیان در مورد مذاکره با سه بازیکن مدنظر استقلال گفت: مشغول انجام کارهای مربوط به صالح حردانی هستیم، شیمبا و جعفر سلمانی هم کارهایشان در حال نهایی شدن است.

وی در خصوص وضعیت رشید مظاهری اظهار داشت: رشید بازیکن ما است و قرارداد دارد، باید همکاری‌اش را ادامه بدهد تا تعیین تکلیف کنیم. او ممکن است به باشگاه دیگری برود که در این صورت باید مذاکره کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری عنوان کرد: اسماعیلی و شجاعیان جدا شدند، مطهری جزو نفراتی است که هنوز تمدید نکرده‌ایم و احتمال تمدید قرارداد او ضعیف است.

ملکیان اضافه کرد: ما زیر بار ارقامی که خواسته بودند نرفتیم، مبنای قرارداد را روی کیفیت عملکرد بازیکنان گذاشتیم. هم سرمربی و هم اعضای هیات مدیره موافق این بودند و قرار شد قراردادهای جدید را به این شکل ببندیم. آنهایی که به استقلال عشق داشتند ماندند، این رویه باید در تمام باشگاه‌ها اتفاق بیفتد تا آنها هم یک خروجی از عملکرد بازیکنان داشته باشند، در غیر این صورت یکطرفه می‌شود. بازیکنی که بر اساس این نوع قرارداد بیاید، عملکردش کیفی‌تر خواهد بود و این مسأله هم به نفع باشگاه و همه به نفع خود بازیکن است.