شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو
وزارت صمت اعلام کرد:

5 ستاره کامل کیفی به 2 خودرو سنگین رسید

کدخبر: 436467
اقتصادنیوز : داده های اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت نشان دهنده آن است که در تیرماه در کنار یک خودرو سواری که موفق به اخذ 5 ستاره کامل کیفی شد، دو خودرو سنگین نیز موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی کیفی وزارت صنعت، معدن و تجارت حکایت از آن دارد که در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو 85NMR و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شدند.

از سوی دیگر کامیونت شیلر بهمن دیزل نیز همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل 4 ستاره کیفی را در این دوره از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به خود اختصاص داد.

3 خودرو با 3 ستاره کیفی در گروه وانت

از سوی دیگر ارزیابی صورت گرفته در تیرماه 1400 نشان دهنده آن است که در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی 2، وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده FAWJ6 سیباموتور و کشنده نیوفوتون AUMAN H4 ایرانخودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C7 متعلق به شرکت پیلسان نیز 4 ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT490 دیما دیزل نیز 4 ستاره به دست آورد.

در بخش مینی بوس؛ مینی بوس پگاسوز سحر شرکت بهمن دیزل 3 ستاره کیفی به دست آورد و مینی بوس آرین شرکت ایرانخودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل 4 ستاره کیفی را به دست آورد.