شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کتابخوانی

برگزاری پنجمین دوره پویش کتابخوانی پویا با ۳۱ قصه ایرانی


برگزاری پنجمین دوره پویش کتابخوانی پویا با 31 قصه ایرانی

پنجمین دوره پویش کتابخوانی «پویا» با محوریت کتاب «کتاب‌های نارنجی»، شامل ۳۱ قصه تصویری از داستان‌های ایرانی، تا ۲۰ شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات قدیانی که از دهم تیرماه 1400 شروع به کار کرده است، تا بیستم شهریور ماه تمدید شد.

این مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کودکان بوده و در پنجمین دوره خود، به سراغ 31 قصه تصویری رفته است. در این دوره از پویش پویا، جلد چهارم کتاب «کتاب‌های نارنجی» انتخاب شده است که دارای 31 قصه تصویری بوده و داستان‌های ایرانی را برای کودکان بیان می‌کند.

کتاب‌های نارنجی با 366 قصه تصویری در قالب 12 کتاب برای 12 ماه سال در قطع وزیری و همچنین، در قالب 52 کتاب برای 52 هفته سال، در قطع خشتی طراحی شده است. همچنین یک مجموعه از این کتاب‌ها برای 12 ماه سال و به‌صورت دوزبانه (ایرانی-انگلیسی) در قطع رحلی طراحی شده است.

کتاب , داستان , مجمع ناشران انقلاب ,

مهلت شرکت در این پویش تا بیستم شهریورماه 1400 تمدید شده است و جوایز این دوره از پویش پویا، 100 میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد 3 را به 1000100015000 ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/