شهرخبر

سود عجیب یونایتد از انتقال رونالدو +عکس

سود عجیب باشگاه منچستریونایتد از انتقال رونالدو +عکس

باشگاه منچستریونایتد در ساعت اول انتقال رونالدو با رشد ۸ درصدی سهام خود مواجه شد که ارزشی نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار دارد.

به گزارش مشرق، شب گذشته رونالدو در انتقالی هیجان‌انگیز و شوکه‌کننده از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد تا شوری عجیب بین هواداران شیاطین سرخ به وجود آید.

در ساعتی ابتدا اعلام رسمی منچستریونایتد به دلیل ازدحام کاربران به سایت این باشگاه، این سایت از دسترس خارج شد. اعلام رسمی باشگاه منچستریونایتد با رکورد ۱.۸ میلیون لایک در توییتر مواجه شد و باعث شد در این پلتفرم منچستریونایتد رکوردی فوق‌العاده بزند.

سود عجیب یونایتد از انتقال رونالدو +عکس

در اینستاگرام پست منچستریونایتد درباره انتقال کریستیانو رونالدو نزدیک به ۱۲ میلیون لایک گرفت و در کمتر از یک ساعت، یک میلیون دنبال کننده به خود اضافه کرد. تاکنون این باشگاه توانسته بیش از ۲ میلیون کاربر به دنبال کنندگان خود در اینستاگرام اضافه کند.

سهام باشگاه منچستریونایتد نیز با رشد عجیبی مواجه شد. در ساعت ابتدایی انتقال این فوق ستاره به انگلیس، ۸ درصد سهام این باشگاه به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار افزایش یافت.

سایت ESPN او را تاثیرگذارترین ورزشگاه دنیا نامید و از کاربران خود پرسید که آیا بازیکن دیگری است که بتواند چنین تاثیری یک مرتبه روی باشگاه بگذارد.

سود عجیب یونایتد از انتقال رونالدو +عکس

مسی نیز با انتقال خود برای پاری سن ژرمن سودآوری زیادی را به همراه داشت و باعث شد تا میزان دنبال کنندگان نزدیک به ۲۰ میلیون اضافه شود.

منبع: فارس