شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#جدید#وزیر جدید#فرمانده کل ارتش

فرمانده کل ارتش به وزیر جدید دفاع پیام داد

مهر/ فرمانده کل ارتش، با صدور پیامی به امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی، انتصاب وی به سِمَت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت و بر همکاری «آجا» با این وزارتخانه تاکید کرد.

فرمانده کل ارتش به وزیر جدید دفاع پیام داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، با صدور پیامی به امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی، انتصاب وی به سِمَت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای امیر سرتیپ دکتر محمدرضا قرایی آشتیانی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

حال که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و به دلیل شایستگی، تعهد، مدیریت جهادی و کارنامه درخشان، با رأی اعتماد نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، به سِمَت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم منصوب شده‌اید، ضمن تبریک، امید است در خدمت به مردم شریف و بصیر ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب موفق باشید.

در گام دوم انقلاب اسلامی که هنگامه حرکت جهادی، حکیمانه، شجاعانه و مردمی است، ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی پرتوان نظام و انقلاب تحت هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت‌های عظیم فکری، نخبگانی و مشارکت‌جویی؛ در راستای هم‌افزایی و پیشبرد برنامه‌های اثربخش، جهادی و تحول‌آفرین با آن وزارتخانه محترم همکاری لازم را در جهات گوناگون به عمل آورد.

آرزومندم وزارتخانه تحت مدیریت جنابعالی، با همکاری تنگاتنگ و تعاملی هم‌افزا با ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های تأمین و ارتقای روزافزون کیفیت تجهیزات دفاعی و همچنین تهیه و افزایش ظرفیت‌ها و توانمندی تولید سازمان‌های صنعتی آن وزارتخانه؛ تقویت بیش از پیش رکن دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مزید دیگر توفیقات خود فرماید.

امید است با عنایت پروردگار متعال در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام گذاری شده است، حضور حضرتعالی در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار؛ نویدبخش شکوفایی، نشاط، تحرک و موفقیت بیش از پیش آن وزارتخانه شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم