شهر خبر

تماس تلفنی وزیر ورزش با خسروی‌وفا/ سجادی: سیامند رحمان یک رکورددار افسانه‌ای بود


تماس تلفنی وزیر ورزش با خسروی‌وفا/ سجادی: سیامند رحمان یک رکورددار افسانه‌ای بود

وزیر ورزش و جوانان در تماس با رئیس کمیته ملی پارالمپیک، در جریان آخرین وضعیت کاروان اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در گفت‌وگوی تلفنی با محمود خسروی‌وفا ضمن تبریک شروع مدال‌آوری کاروان ورزشی سردار دل‌ها و پیروزی‌های ارزشمند ورزشکاران پارالمپیکی جویای حال ورزشکاران شد و پیرامون آخرین وضعیت مسابقات و شرایط کاروان ایران آگاهی یافت.

وزیر ورزش و جوانان در این ارتباط تلفنی یاد و خاطره سیامند رحمان را گرامیداشت و از وی به عنوان رکورددار افسانه ای نام برد و برای کاروان سردار دل‌ها آرزوی موفقیت کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک هم با گرامیداشت یاد سیامند رحمان گفت: رکوردهای او بنا به گفته کارشناسان جهانی تا سال‌های آینده هم تکرار نمی‌شود.

خسروی‌وفا، مسابقات وزنه برداری و دوومیدانی را مورد توجه قرار داد و گفت: اصل مدال‌آوری ما از امروز بعداز ظهر آغاز خواهد شد و پیش بینی ما برای دیگر رشته‌ها هم خوب است و احتمالا امروز دو مدال برنز و طلا خواهیم داشت.

وی با مطلوب خواندن شرایط ملی پوشان دو میدانی در پارالمپیک توکیو نسبت به بازی‌های پارالمپیک 2016 اظهار داشت: در بازی‌های ریو 25 نفر اعزام شدند که 16 نفر از آنها طلا کسب نکردند و 12 نفر یک طلا به ارمغان آوردند، اما  پیش بینی ما در این رویداد کسب 3 طلا است.

خسروی‌وفا عنوان کرد: ما در این دوره در رشته های تیراندازی، تیر و کمان، وزنه برداری ، دو و میدانی و والیبال نسبت به دیگر رشته‌ها شانس کسب مدال داریم.

 

انتهای پیام/