شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

پاری‌سن‌ژرمن دومین پیشنهاد رئال مادرید برای امباپه را هم رد کرد/ جانشین کیلیان کیست؟


پاری‌سن‌ژرمن دومین پیشنهاد رئال مادرید برای امباپه را هم رد کرد/ جانشین کیلیان کیست؟

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دومین پیشنهاد رئال مادرید برای کیلیان امباپه را هم رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید پس از اینکه پیشنهاد 160 میلیون یورویی‌اش بابت به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از سوی پاری‌سن‌ژرمن رد شد، دومین پیشنهاد رسمی خود را به این باشگاه فرانسوی داد. نشریه «پاریزین» فرانسه اما خبر داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به پیشنهاد دوم رئال مادرید هم که 170 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، پاسخ منفی داده است.

روزنامه فرانسوی «اکیپ» هم نوشت که پاری‌سن‌ژرمن منتظر دریافت پیشنهاد دیگری از رئال مادرید است و در همین حال لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال PSG، ارلینگ هالند  مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند را به عنوان جانشین احتمالی این مهاجم فرانسوی  در نظر دارد.

دورتموند اگر چه قصد ندارد مهاجم نروژی خود را در این تابستان از دست دهد، اما رابطه خوب بین لئوناردو و مینو رایولا مدیر برنامه‌های هالند، می‌تواند این انتقال را تسهیل کند. ماشین گلزنی دورتموند در لیست پاریسی‌ها قرار دارد و گفته می‌شود در قرارداد او بند فسخی بین 75 میلیون تا 100 میلیون یورو وجود دارد که تابستان سال آینده قابلیت فعال شدن دارد.

در سوی دیگر رئال مادرید از به خدمت گرفتن کیلیان امباپه 22 ساله تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری اطمینان دارد، این در حالی است که اگر پاری‌سن‌ژرمن در تابستان جاری اقدام به فروش ستاره فرانسوی‌اش نکند، تابستان سال آینده او را رایگان از دست خواهد داد و چیزی عایدش نخواهد شد.

لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن اخیراً تأیید کرد که امباپه خواهان جدایی از این تیم در این تابستان است.

انتهای پیام/