شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حسن یزدانی

چهارمین رویارویی احتمالی یزدانی و تیلور

چهارمین رویارویی احتمالی یزدانی و تیلور این بار در نروژ

با توجه به در پیش بودن رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ، بار دیگر احتمال چهارمین رویارویی حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی مطرح شده است.

به گزارش مشرق، با بسته شدن پرونده بازی‌های المپیک توکیو حالا نوبت به رقابتهای قهرمانی کشتی ۲۰۲۱ نروژ رسیده تا برخی از جاماندگان از المپیک و مدعیان دنیا در این آوردگاه بزرگ به مصاف هم بروند. البته رقابتهای جهانی نروژ میدان مناسبی برای برخی از کشتی‌گیران حاضر در المپیک نیز خواهد بود که یا قصد دارند افتخارات خود را تکرار و یا ناکامی المپیک را جبران کنند.

بر این اساس حسن یزدانی هم به عنوان مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران قرار است در رقابتهای جهانی به میدان برود و تا این لحظه ملی‌پوش این وزن محسوب می‌شود. اما در سوی دیگر میدان باید به دیوید تیلور قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم اشاره کرد که گویا قرار است به نروژ بیاید و در رقابتهای جهانی شرکت کند.

حال با توجه به این احتمال هیچ بعید نیست حسن یزدانی دوباره مجال مبارزه با دیوید تیلور را به دست آورد و این دو مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی جهان و المپیک برای چهارمین بار به مصاف هم بروند.

حسن یزدانی تاکنون سه بار در جام جهانی کرمانشاه، مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست و المپیک توکیو به مصاف تیلور آمریکایی رفته که هنوز نتوانسته از سد این حریف توانمند بگذرد.

به هر حال اهالی کشتی منتظر قطعی شدن حضور این دو مدعی نامدار کشتی در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ هستند تا شاید بار دیگر یکی از حساس‌ترین کشتی‌های سال تکرار شود.

منبع: مهر