شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#رئیس‌جمهور

حسینی:‌ نقش معاونت پارلمانی در پیوند قوا بسیار مهم است/ مجلس اراده کمک به دولت دارد


حسینی:‌ نقش معاونت پارلمانی در پیوند قوا بسیار مهم است/ مجلس اراده کمک به دولت دارد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نمانیدگان رای قاطعی به وزرای پیشنهادی دادند و این نشان می‌دهد که مجلس عزم قوی دارد که کمک‌یار دولت باشد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، مراسم تکریم و معارفه معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز با حضور حسینعلی امیری و محمد حسینی برگزار شد.

در این مراسم سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر خدمات آقای امیری در مسئولیت های مختلف خود از وی خواست ارتباط خود را با این دفتر حفظ کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در این چند روز سریعا با توجه به برگزاری رای اعتماد کار خودم را به سرعت آغاز کردم. یکی از مشکلات کشور انقطاع رابطه مدیران گذشته با مدیریت قبلی خود است اما من از آقای امیری قول گرفتم که این ارتباط حفظ شود.

وی درباره رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی تصریح کرد: نمایندگان با جدیت ابهامات را مطرح کردند و وزرا هم توضیح دادند و در عین حال نمانیدگان رای قاطعی به وزرای پیشنهادی دادند و این نشان می‌دهد که مجلس عزم قوی دارد که کمک‌یار دولت باشد. کشور در شرایط سختی است و مردم تحمل نزاع و کشمکش را ندارند. نقش معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در این پیوند قوا بسیار مهم است.

حسینعلی امیری معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور هم در این مراسم گفت: خوشحال هستم که شخصی را آقای رییس‌جمهور برای مسولیت قرار داده اند که به کار آشنا هستند و سابقه نمایندگی مجلس هم دارند. رای بالایی مجلس به وزرای پیشنهادی دولت داد که دارای این معنا است که مجلس قصد حمایت و کمک به دولت دارد.

معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: باید به آقای حسینی خداقوت گفت که از همان ابتدا پای کار بودند و روزهای پر کاری را پشت سر گذاشتند. هر کدام از دولت‌ها در زمان خود خدماتی برای مردم داشتند و دوره آزمون و خطا گذشته است و با کمال میل و نهایت صداقت اگر کمکی از دست من بر بیاید انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: کشور در شرایط خطیر و بی‌نظیری است و در این شرایط همدلی و همراهی می تواند در جهت رفع مشکلات مردم موثر باشد.  من جز بزرگواری چیزی از نمایندگان مجلس ندیدم.

انتهای پیام/