شهرخبر

انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از فهرست تیم ملی و تعداد زیاد استقلالی ها

محمد پنجعلی : چرا پرسپولیس کمتر از برخی تیم‌ها ملی پوش دارد؟ فهرست تیم ملی ایراد دارد

محمد پنجعلی در یک جمع خصوصی گفته است که یکی از مدیران پرسپولیس قصد دارد همه همبازیان خودش در سایپا را به پرسپولیس بیاورد.

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی گفت: فهرستی که از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام شد ایراداتی دارد و جالب است که تیم قهرمان لیگ از برخی تیم‌ها بازیکنان کمتری دارد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت:

در فهرست تیم ملی بازیکنان بیشتری از پرسپولیس باید دعوت می‌شدند اما عجیب بود از تیمی که پنج دوره پی در پی قهرمان لیگ برتر شده بازیکنان کمتری دعوت شده اند.

وی افزود:

اگرچه هدف همه ما موفقیت تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است اما می‌شد نفرات بیشتری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کرد. به اعتقاد من وقتی لژیونرها به جمع بازیکنان داخلی اضافه شوند هماهنگی بیشتری برای بازی با سوریه و عراق به وجود خواهد آمد.

محمد پنجعلی ادامه داد:

ما باید خیلی زودتر از اینها استارت می زدیم و خودمان را برای بازی با سوریه آماده می کردیم اما نمی دانم چرا دیر عمل کردند. جالب اینجاست که زمان ما حتی یک ماه زودتر به اردو می رفتیم ولی حالا یک هفته مانده به بازی با سوریه هنوز هیچ کاری نکرده ایم و این بسیار جای تعجب دارد.

کاپیتان اسبق تیم ملی گفت:

باید از دو بازی آینده ۶ امتیاز بگیریم چرا که توانایی این کار را داریم در غیر این صورت کار ما برای صعود دشوار می شود چراکه در بازی های دور برگشت تیم‌ها شناخت بهتری از هم پیدا می‌کنند و دست تیم ملی نیز رو می شود.