به گزارش برنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان خوزستان درجمع مدیران استان، تعریف یک برنامه کوتاه مدت برای رفع مشکلات را ضروری و فوری دانست و اظهارداشت: مدیران استان باید پیش بینی کنند که چه اقداماتی باید انجام دهیم تا هرچه سریعتر مشکلات استان حل شود و در این راه مدیران باید کار را با جدیت دنبال کنند و به نامه نگاری با مرکز بسنده نکنند.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه باید با تلاش شبانه روزی نسبت به جبران عقب ماندگی ها اقدام کنیم، تاکید کرد: این کار با یک روحیه جهادی و بسیجی شدنی است و باید مانند دوران دفاع مقدس برای رفع موانع و مشکلات عمل کنیم.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات استان و انجام کارها نیازمند این است که مدیران در استان مستقر باشند و با مدیران پروازی کار انجام نمی شود، گفت: باید درمورد مدیران پروازی تجدید نظر صورت گیرد.
آیت الله رئیسی در ادامه نظارت مداوم بر روند انجام امور را ضروری خواند و گفت: نظارت بویژه نظارت درون سازمانی با چشمان بینای مدیران استان باید همواره در دستور کار باشد.
رئیس جمهور همچنین ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان خوزستان را از جمله موضوعات مهم و در دستور کار دولت عنوان کرد و گفت: از هر طرحی در راستای ایجاد اشتغال در استان حمایت می کنیم.