شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نویدکیا#سپاهان#محرم#روابط عمومی

بازگشت مرزبان از آلمان/ دستیار نویدکیا ماندنی شد

بازگشت مرزبان از آلمان/ دستیار نویدکیا ماندنی شد

اصفهان- مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان از تمدید قرارداد این باشگاه با علیرضا مرزبان دستیار محرم نویدکیا خبر داد.

علی ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان برای آماده سازی لیگ بیستم اظهار داشت: علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با باشگاه تمدید کرد.

وی افزود: این مربی به جهت اقامت در آلمان پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر، قبل از ترک ایران در نشستی با سرپرست و سرمربی تیم در مورد ادامه همکاری بحث و تبادل نظر کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ادامه داد: مرزبان با درخواست محرم نویدکیا برای تداوم حضور در کادر فنی روبه‌رو بود اما با توجه به برخی مشکلات شخصی هنوز در مورد آینده ابهاماتی را پیش رو داشت. در ادامه با رفع برخی از این مشکلات وی با قبول دعوت نویدکیا و باشگاه، قول مساعد را برای همکاری داد.

از سوابق علیرضا مرزبان در عرصه مربیگری فوتبال می‌توان فعالیت به عنوان دستیار و سرمربی در تیم‌های اشبورن یک آلمان، پرسپولیس تهران، دونایسکا استردا اسلواکی، استیل‌آذین تهران، تیم ملی مونته‌نگرو، پدیده مشهد، پیکان، خونه‌به‌خونه، سیاه جامگان، نفت مسجد سلیمان، سپاهان و البته عضویت در انجمن مدرسان فوتبال آلمان را در کارنامه خود دارد.

وی دوره اول حضور در اصفهان در کنار زنده‌یاد زلاتکو کرانچار در فصل خاطره انگیزی که به "هت تریک قهرمانی سپاهان" منجر شد عضو کادر فنی بود، پیشتر از آن به عنوان دستیار این مربی فقید به همراه تیم ملی مونته نگرو در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا حضور داشت.