شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو

خبر بزرگ سال رسمی شد/ شوک بزرگ : رونالدو به یونایتد بازگشت!

خبر بزرگ سال رسمی شد/ شوک بزرگ : رونالدو به یونایتد بازگشت!

باشگاه منچستر یونایتد با انتشار یک تویت رسمی بازگشت کریستیانو به اولدترافورد را خوشامد گفت

کریستیانو رونالدو صبح امروز به یوونتوس اطلاع داده است که قصدش برای جدایی از این باشگاه جدی است. گفته می شود منچسترسیتی برای جذب مهاجم یوونتوس از رقابت خارج شده است و اکنون منچستریونایتد است که برای جذب کاپیتان پرتغال تلاش می کند.

 

 

 

-

سیمون استون، خبرنگار بی بی سی، ادعا کرد که سیتی با ستاره سابق رئال مادرید و یونایتد قرارداد امضا نخواهد کرد، هرچند آنها "این احتمال را در نظر گرفتند اما تصمیم گرفتند که چنین کاری نکنند".

به نظر می رسد که مبلغ درخواستی یووه برای فروش CR7 مانع اصلی بر سر عملی شدن این انتقال بود؛ یوونتوس به دنبال دریافت 29 میلیون یورو از خریداران احتمالی رونالدو است، در غیر این صورت آنها متحمل ضرر خواهند شد. با این حال سیتی نمی خواست هزینه ای برای جذب این مهاجم 36 ساله بپردازد.

 

 

رونالدو امروز برای آخرین بار کونتیناسا را ​​ترک کرد؛ او به هم تیمی های خود اطلاع داد که به بازی در یوونتوس ادامه نخواهد داد و گفته می شود ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، در حال مذاکره با منچستریونایتد برای بازگشت احتمالی به اولدترافورد است.

 

به گزارش جانلوکا دی مارزیو، روزنامه نگار اسکای ایتالیا، منچستریونایتد ظاهراً قراردادی دو ساله به رونالدو پیشنهاد داده است، در حالی که سیتی قراردادی یک ساله به علاوه پاداش را مد نظر داشت.

 

 

همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای، اعلام کرد کریستیانو رونالدو به ژرژ مندز گفته که خواهان بازگشت به منچستریونایتد است.

 

ساموئل لاکهارست خبرنگار بسیار معتبر دنیای فوتبال نیز اعلام کرد کریستیانو رونالدو توسط منچستریونایتد از باشگاه منچسترسیتی هایجک شده و به زودی به یونایتد می پیوندد، همچنین او تاکید کرد رونالدو صبح امروز با سرالکس فرگوسن صحبت کرده است.

 

 

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، نیز امروز فاش کرد شیاطین سرخ آماده هستند تا به رونالدو در ترک تورین کمک کرده و راهی برای جدای از بیانکونری پیش پای او قرار دهند.

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری بازی با وولوز و در مورد رونالدو گفت: "ابتدا بگویم که فکر نمی کردم رونالدو یوونتوس را ترک کند. اگر او به دنبال تیمی دیگر است، می داند که ما اینجا منتظر او هستیم. برای من رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و باهم ارتباط مختصری هم داشته ایم. می دانم که برونو فرناندز نیز با وی ارتباط خوبی دارد و روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد او منتشر شده است.

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. او اسطوره منچستریونایتد است و من این شانس را داشته ام تا هم با او بازی کنم و هم مربی اش باشم. باید ببینیم چه خواهد شد."

 

رونالدو لحظه به لحظه به بازگشت به منچستر، آن هم قسمت قرمز شهر، نزدیک و نزدیک تر می شود.