شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#منچسترسیتی#منچستریونایتد

رونالدو در یک قدمی بازگشت به منچستریونایتد/ منچسترسیتی قید خرید کریس را زد


رونالدو در یک قدمی بازگشت به منچستریونایتد/ منچسترسیتی قید خرید کریس را زد

باشگاه منچستریونایتد در آستانه بازگرداندن مهاجم پیشین خود به اولدترافورد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که جدایی‌اش از یوونتوس در این تابستان قطعی شده، در حالی که بحث پیوستنش به منچسترسیتی به شدت مطرح بود، حالا خبر می‌رسد که موضوع رفتن او به جمع شاگردان پپ گواردیولا منتفی است و در آستانه بازگشت به جمع شیاطین سرخ است.

بر اساس گزارش برنامه «مچ آف دِ دی» انگلیس؛ منچسترسیتی به مذاکرات بی‌نتیجه خود با رونالدوی 36 پایان داده و قید خرید این فوق‌ستاره پرتغالی را زده است. بر اساس همین گزارش؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات سطح بالایی را با ژرژ مندر مدیر برنامه‌های رونالدو در پیش گرفته‌اند و در تلاش برای عقد قرارداد با برنده پنج توپ طلا و بازگرداندن او به جمع شیاطین سرخ هستند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم خبر داد؛ منچسترسیتی دیگر علاقه‌ای به جذب کریستیانو رونالدو ندارد، این در حالی است که پیوستن به این تیم انتخاب اول این مهاجم پرتغالی بود.شبکه تلویزیونی «ESPN» هم گزارش داد؛ رونالدو شب گذشته پس از دریافت پیامک‌هایی از جانب هم‌تیمی‌های سابقش در منچستریونایتد، متقاعد شده به این تیم بازگردد.

رسانه‌های فرانسوی هم به این نکنه اشاره کرده‌اند که ژرژ مندز با استفاده از نام پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی و مذاکرات رسمی، در واقع پروژه بازگرداندن رونالدو به منچستریونایتد را مهندسی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم خبر داد؛ رونالدو به ژرژ مندز گفته از بازگشت به منچستریونایتد استقبال می‌کند و قرار است تا چند ساعت آینده قرارداد پیشنهادی این باشگاه انگلیسی به دست مندز و رونالدو برسد.

رومانو مدعی شده منچستریونایتد با قراردادی دو ساله رونالدو را به اولدترافورد بازخواهد گرداند و منچسترسیتی هم هرگز پیشنهاد رسمی به کریس نداده است.

رونالدو بین سال‌های 2003 تا 2009 در منچستریونایتد عضویت داشت.

انتهای پیام/