شهر خبر

گزینه جذاب استقلال برای جانشینی قایدی ؛ رکب بزرگ آبی ها به الهلال !

جووینکو گزینه نهایی استقلال برای جانشینی مهدی قایدی ؛ رقم توافق شود ستاره ایتالیایی به تهران می آید

جووینکو گزینه نهایی استقلال برای جانشینی مهدی قایدی ؛ رقم توافق شود ستاره ایتالیایی به تهران می آید

سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی و مهاجم پیشین الهلال پس از فسخ قرارداد با این تیم حالا مورد توجه استقلال قرار گرفته است و اگر توافق مالی صورت بگیرد، به زودی راهی تهران خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال برای انتخاب جانشین مهاجم بوشهری خود سنگ بزرگی برداشته است.

باشگاه استقلال از مدتی پیش باب مذاکره با سباستین جووینکوی ایتالیایی را باز کرده است هرچند که کار آبی ها برای جذب این بازیکن بسیار سخت به نظر می رسد.

پیش از جدایی مهدی قائدی از استقلال فرهاد مجیدی اعلام کرد تنها در صورتی با جدایی این بازیکن موافقت می کند که باشگاه بازیکن خارجی در سطح او جذب کند.

حالا از استقلال خبر می رسد گزینه اصلی این باشگاه برای جانشین مهدی قایدی، جووینکوی ایتالیایی است، بازیکنی که به تازگی در لیست مازاد الهلال قرار گرفته است و آبی ها امیدوار هستند با توجه به ارتباط نزدیکی که این بازیکن با گابریله پین دارد او  را به خدمت بگیرند.

گفتنی است باشگاه استقلال در روزهای اخیر از طریق یک ایجنت مذاکرات را با جووینکو انجام داده است و این بازیکن راضی است به ایران بیاید، البته اگر استقلال بتواند ۲ میلیون دلار بابت قرارداد به این بازیکن پرداخت کند.

این مبلغی است که در توان باشگاه استقلال نیست و آبی ها از جذب او منصرف شده اند اما با توجه به اینکه جووینکو بازیکن آزاد است و قرار نیست به تیمی پول رضایتنامه پرداخت کند، گابریله پین به باشگاه اعلام کرده تلاش می کند که قرارداد او را به شکل قابل توجهی پایین بیاورد.

با این شرایط اگر رقم پیشنهادی جووینکو به زیر یک میلیون دلار برسد استقلال اقدام به جذب این بازیکن خواهد کرد و یکی از بزرگترین انتقال های سال های اخیر فوتبال رقم خواهد خورد.