شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#سپاهان

رضا اسدی نیامده برای استقلال و سپاهان کری خواند ؛ دلبری شاه ماهی پرسپولیس برای رقبا + سند

رضا اسدی در کنفرانس خبری بعد از پیوستن به پرسپولیس : من برای باشگاه پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و رقمی تعیین نکردم ؛ اگر قراردادم یک ساله هست هیچ دلیل خاصی ندارد من آمده ام تا در پرسپولیس بمانم و بازی کنم

رضا اسدی هافبک تیم سن پولتن اتریش به صورت رسمی و با قراردادی یک ساله به باشگاه پرسپولیس پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا اسدی بازیکن فصل گذشته سن پولتن اتریش با عقد قراردادی یک ساله رسما به جمع شاگردان گل محمدی ملحق شد و از این پس با پیراهن پرسپولیس میدان خواهد رفت.

پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در کنفرانس خبری شرکت کرد و در جمع خبرنگاران گفت :

من برای باشگاه پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و رقمی تعیین نکردم و اصلا ایران نبودم، یک سری داشتند از این صحبت ها برای باشگاه پرسپولیس حاشیه درست می کردند. من مطمئن هستم هواداران فهیم ما درگیر این مسائل نمی شوند.

اسدی درباره تجربه بازی در لیگ اتریش گفت :

بالاخره سطح لیگ ها، دیدگاه و امکانات خیلی فرق می کند، خیلی خوشحالم که این تجربه را داشتم و چیز های زیادی یاد گرفتم امیدوارم که در آینده به من کمک کند.

وی افزود :

به کمک هم تیمی هایم نیاز دارم، خیلی دوست دارم قهرمانی لیگ را با پرسپولیس تجربه کنم و به ششمین قهرمانی برسیم. امیدورارم بتوانیم با کمک خدا پرچم ایران را در آسیا بالا ببریم و دل هواداران را شاد کنیم.

رضا اسدی در پاسخ به شایعه قرارداد ۱۵ میلیاردی با پرسپولیس گفت :

خیر اصلا چنین چیزی نیست و من این رقم را تکذیب می کنم. من آینده را دیدم، بزرگی پرسپولیس را دیدم و با افتخار قراردادم را امضا کردم.

اسدی درباره عقد قرارداد یک ساله با پرسپولیس گفت:

اگر قراردادم یک ساله هست هیچ دلیل خاصی ندارد من آمده ام تا در پرسپولیس بمانم و بازی کنم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید