شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

جزئیاتی از چند برنامه جدید شبکه نسیم/ "شبکه کوچک" و "نبرد ربات‌ها" با یک انیمیشن


جزئیاتی از چند برنامه جدید شبکه نسیم/ "شبکه کوچک" و "نبرد ربات‌ها" با یک انیمیشن

شبکه نسیم در روزهای پایانی تابستان چند برنامه جدید در کنداکتورش قرار داده که می‌توان به برنامه عروسکی "شبکه کوچک" و انیمیشن "جوانمردان" اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از ایام سوگواری حضرت سید الشهدا علیه السلام و پخش برنامه‌های منعطف با آن روزهای غمبار، جدول پخش شبکه نسیم با تغییرات و متناسب با روزهای پایانی تعطیلات تابستان  پیش‌بینی و طراحی شده است.

از این رو برنامه "نفس" که پخش خود را از ابتدا ماه محرم و با نمایش نقش‌آفرینی مادران سرزمینمان ایران آغاز کرده است با حال و هوای متفاوت به پخش خود ادامه می‌دهد. این برنامه با اجرای فلورا سام، عاشقانه‌ای از مادران بزرگ منش کشورمان ساخته و سعی دارد تا با تصویری درست؛ آرامش مفقود شده در زندگی امروز را از دوران پیش یادآور کند.

نفس هر شب ساعت 21:30 میهمان خانه‌های علاقه‌مندان به این برنامه خواهد شد.

"ورزشیا" که با مرور رقابت‌های المپیک 2020 کار خود را در این فصل آغاز کرده است در ادامه با نگاه به رقابت‌های  پارالمپیک و نیز معرفی قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های مختلف با بسته‌ای متفاوت،  این  شب‌ها ساعت 20:30 از شبکه نسیم پخش می‌شود. معرفی رشته‌های ورزشی، سرگذشت چهره‌های برجسته  المپیک  و مرور اتفاقات ویژه  این رویداد از بخش‌های  دیگر این برنامه است.

برنامه عروسکی "شبکه کوچک"  با فضای جذاب و با طراحی  ویژه  از شنبه 6 شهریورماه روی  آنتن شبکه نشاط و سرگرمی  خواهد رفت. این اثر که با ترکیب رئال و عروسک فضای داخلی یک شبکه تلویزیونی را تداعی می‌کند با آیتم‌های متنوع هر روز ساعت 19 آماده پخش شده است.

شبکه کوچک تولید مرکز صبا و از تولیدات ویژه این مجموعه است که علاقه‌مندان به این قالب می‌توانند بیننده آن از این  شبکه باشند.

فصل جدید برنامه "ویتامین خ" با تغییرات در فرم و اجرا با هدف تغییر احوال این  روزها به آنتن نسیم می‌آید تا با اتفاقات جدید و بخش‌های جذاب و شیرین لبخند را به مخاطبان خود هدیه کند. "ویتامین خ" شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از این شبکه پخش خواهد شد.

سری جدید  "نبرد ربات‌ها "برای علاقه‌مندان رقابت‌های خاص و هیجان انگیز تدارک دیده شده است. این برنامه با شرکت‌کنندگانی رو به رو است که با خلاقیت و استراتژی ربات‌های خود را در مسیر رقابت قرار می‌دهند. نبرد ربات‌ها جریان و چالش ربات‌هایی است که پشت سر خود چندین مهندس برق  و کامپیوتر دارند و سعی می‌کنند در هر مسابقه با کسب تجربه جدید به برتری برسند.

این برنامه که با همراهی تأمین برنامه شبکه پنج آماده‌سازی شده است هر شب ساعت 23 روی آنتن می‌رود.

انیمیشن "جوانمردان"  نیز که روایتی شیرین و درس‌آموز در بستری از تاریخ ایران است با داستان‌های متنوع و غرور آفرین هر روز ساعت 18:30 طبق روال قبل پخش می‌شود.

انتهای پیام/