شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

صدای سوری ها درآمد ؛ به میزبانی ایران معترض هستیم!

ابراهیم ابا زید دبیر فدراسیون فوتبال سوریه : خواستار تغییر محل برگزاری دیدار با ایران هستیم

دبیر فدراسیون فوتبال سوریه مدعی شده است آن ها از شرایط میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی به AFC و فیفا شکایت کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دبیر فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که آنها نسبت به میزبانی ایران در تهران برای برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی، اعتراض کرده اند!

دور نهایی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز می شود و تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در این رقابت ها، روز پنج شنبه ۱۱ شهریور در استادیوم آزادی میزبان سوریه است و حالا مسئولین فدراسیون این کشور نسبت به میزبانی ایران اعتراض کرده اند.

ابراهیم ابا زید دبیر فدراسیون فوتبال سوریه در گفتگو با صفحه یوتیوبی لطفی پرس درخصوص آمادگی تیم ملی سوریه برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت:

ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای ارسال کرده و در آن نسبت به برگزاری بازی هایمان در اردن، بدون حضور تماشاگران اعتراض کرده ایم.

او ادامه داد:

ما خواستار حضور هواداران در ورزشگاه ها با همکاری فدراسیون فوتبال اردن هستیم. ممکن است که ورود تماشاگران به ورزشگاه برای دیدن دیدارهای تیم ملی سوریه تحت شرایط خاص بهداشتی تأیید شود.

دبیر فدراسیون فوتبال سوریه درخصوص تقابل با ایران در تهران نیز گفت:

ما اعتراض رسمی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال کردیم و خواستار تغییر محل برگزاری دیدار با ایران شده ایم. علت این امر نیز نبود فناوری VAR در تهران است. علاوه بر این، خطرات اپیدمی ویروس کرونا در ایران در حال گسترش است و ما منتظر پاسخ از سوی AFC و فیفا هستیم!

ابراهیم ابا زید همچنین در پایان مدعی شد که ممکن است اعتراض آنها ثمر بخش شده و مکان برگزاری بازی ایران و سوریه تغییر کند. او گفت:

ما اعتراض خود را ارسال کرده ایم و هر لحظه ممکن است پاسخ آن مبنی بر تغییر محل برگزاری این بازی از تهران به یک کشور بی طرف به دست ما برسد. ما آماده تغییر مکان برگزاری دیدار با ایران هستیم.