شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#هواداران استقلال

مژده به هواداران استقلال ؛ ستاره آبی پوشان تمدید می کند

تمدید قرارداد ارسلان مطهری با استقلال در روزهای آتی پس از توافق با مدیران باشگاه

ظاهرا شنیده شده است ارسلان مطهری با مدیران استقلال بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم استقلال احتمالا طی یکی دو روز آینده قراردادش را تمدید خواهد کرد.

ارسلان مطهری یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال تمام شده اما هنوز برای تمدید آن با مسئولان باشگاه به توافق نرسیده است. مطهری حدود ۱۰ روز قبل اولین جلسه با مسئولان استقلال را برای تمدید قرارداد برگزار کرد اما بعد از آن پستی رادر اینستاگرامش منتشر کرد که نشان از خداحافظی داشت.

این مهاجم که در لیست جدید تیم ملی نیز قرار گرفته، چند روز بعد از آن اتفاق با فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها صحبت کرد و به توافقاتی برای تمدید دست یافت اما در نهایت بازهم به توافق نرسید و هنوز قراردادی امضا نشده است.

عدم توافق میان مسئولان باشگاه استقلال با ارسلان مطهری باعث شد تا این بازیکن هنوز جایی در تمرینات استقلال نداشته باشد. او اما در مذاکرات جدیدی که با مسئولان باشگاه داشته، به توافقاتی دست یافته است.

از آنجایی که مدیربرنامه های مطهری با مدیربرنامه های امین قاسمی نژاد یک نفر هستند، حالا گفته می شود این شخص روز گذشته درباره مطهری نیز مذاکرات جدیدی را با مدیرعامل باشگاه استقلال و فرزاد مجیدی داشته و احتمال تمدید قرارداد مهاجم آبی ها قوت گرفته است.

مطهری این روزها در اردوی تیم ملی است که اما احتمال اینکه در جمع آبی ها بماند و به کارش در استقلال ادامه بدهد کم نیست و شاید طی روزهای آینده شاهد امضای قرارداد جدید او باشیم.