شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#شبیه#تلویزیون

ویدیو عجیب و باورنکردنی از دختری که با گریم خود را شبیه آقای بازیگر کرد!

یک دختر با اجرای یک گریم خاص چهره خود را شبیه به آرمان درویش بازیگر جوان سینما و تلویزیون کرد.

ویدیو عجیب و باورنکردنی از دختری که با گریم خود را شبیه آقای بازیگر کرد!

به گزارش سلام نو، آرمان درویش بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است.   آرمان درویش با بازی در سریال ملکه گدایان به شهرت رسید. آرمان درویش قبل از این در فیلم های سینمایی دیگری نیز ایفای نقش کرده بود. آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ است. یکی از طرفداران آرمان درویش با گریم خود را شبیه به او کرده بود.

یک دختر با استعداد توانسته است با هنر گریمش خود را شبیه آرمان درویش، یکی از بازیگران فیلم ملکه گدایان کند

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد سال ۱۳۶۶ در الشتر و بزرگ شده شهر ملایردر همدان است. او در دو رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاهسوره به تحصیل پرداخت. پس از آن دوره کوتاهی را در کلاس هایبازیگری امین تارخ گذراند.

آرمان درویش

او در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده بازیگری را آغاز کرد.  در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم «چهارشنبه»نخستین تجربه تصویر خود را رقم زد و با واکنش های بسیار خوبمنتقدان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رو به رو شد. به بهانه ویدئو دختر شبیه آرمان درویش درباره این بازیگر یبشتر صحبت می کنیم.

پس از آن در فیلم های متعددی از جمله «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم « کمدی انسانی» ساختهٔ محمدهادی کریمی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ شد.

در سال ۱۳۹۶ در دومین همکاریش با شهاب حسینی پس از «خورشید نیمه‌شب» در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی این فیلم را ایفا کرد. پس از آن در فیلم هایی چون «یلدا»، «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «پسرکشی»، «موافقت اصولی» و سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» به ایفای نقش پرداخت. / پرشین وی