شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

رئال مادرید پیراهن زیدان را برای امباپه کنار گذاشت


رئال مادرید پیراهن زیدان را برای امباپه کنار گذاشت

باشگاه رئال مادرید پیراهن اسطوره فرانسوی‌اش را برای ستاره فرانسوی دیگری که در شرف پیوستن به این تیم قرار دارد، کنار گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، با دستور امیر قطر به ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، مذاکرات این باشگاه با رئال مادرید برای انتقال کیلیان امباپه به اسپانیا آغاز شد، عملیاتی که ممکن است تا روز یکشنبه هفته پیش رو نهایی شود.

دومین پیشنهاد رئال مادرید 170 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یوروی دیگر است که PSG‌ را ترغیب به مذاکره کرده اما ظاهراً باشگاه فرانسوی هنوز امیدوار است که بتواند پول بیشتری از فروش مهاجمش کسب کند، هر چند که طرف اسپانیایی تأکید کرده غیرممکن است که پیشنهادش را از این بالاتر ببرد. به نظر می‌رسد در نهایت با همین پیشنهاد امباپه به مادرید برود و پرافتخارترین باشگاه اسپانیایی هم مقدمات استقبال از امباپه را فراهم کرده است.

در این میان باشگاه مادریدی حتی شماره پیراهن مورد نظر امباپه را هم برای او کنار گذاشته و آن هم شماره هموطن اسطوره‌ای و الگوی خود او زین‌الدین زیدان است که سال‌ها با پیراهن شماره 5 در سانتیاگو برنابئو بازی می‌کرد.

این شماره در حال حاضر در اختیار خسوس وایخو قرار دارد اما باشگاه آماده است که این شماره را به ستاره جدیدش بدهد. علاوه بر این شماره 19 هم خالی است شماره‌ای که زمانی در اختیار رونالدو نازاریو بود. شماره 23 تیم هم که متعلق به دیوید بکام بود نیز دیگر گزینه‌ای است که امباپه می‌تواند انتخاب کند اما به نظر می‌رسد که باشگاه شماره 5 را برازنده امباپه می‌داند.

در همین حال نشریه آ اس نوشته است که امباپه برای خود در منطقه مورالخای مادرید خانه‌ای را انتخاب کرده و انتظار می‌رود که رئال دهم سپتامبر از این بازیکن رونمایی کند.

انتهای پیام/