شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#ملی‌پوش#تیم ملی کشتی#وزن

انتخابی تیم ملی کشتی آزاد| با شکست قاسمپور و شعبانی، انتخابی تکرار می‌شود/ امامی ملی‌پوش شد


انتخابی تیم ملی کشتی آزاد| با شکست قاسمپور و شعبانی، انتخابی تکرار می‌شود/ امامی ملی‌پوش شد

با توجه به شکست کامران قاسمپور و علی شعبانی، مبارزه انتخابی دو وزن ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم بار دیگر تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه انتخابی سه وزن 74، 92 و 96 کیلوگرم کشتی آزاد برای انتخاب ملی پوش مسابقات جهانی 2021 نروژ از ساعت 11 صبح امروز (5 شهریور) در خانه کشتی برگزار شد.

در مبارزه اول، یونس امامی که تا پیش از حضور در تورنمنت لهستان مدعی حضور در المپیک بود،  مقابل محمدصادق فیروزپور که عملکردی خیلی خوب و جسورانه‌ای داشت، 4-3 به برتری رسید تا صاحب دوبنده تیم ملی در این وزن شود.

در وزن 92 کیلوگرم، در حالی که پیش از این کامران قاسمپور به خاطر رفاقت نزدیک با محمدجواد ابراهیمی حاضر به تغییر وزن نبود، سرانجام با دوست صمیمی‌اش کشتی گرفت.
مبارزه نخست دو کشتی‌گیر مازندرانی دو بر یک به سود محمدجواد ابراهیمی تمام شد تا با توجه به اعلام قبلی کادرفنی، برنده این کشتی براساس کسب دو پیروزی از سه مسابقه باشد.

کامران قاسمپور با وجود شایستگی فراوان، به دلیل حضور حسن یزدانی در 86 کیلوگرم نتوانسته صاحب دوبنده تیم ملی شود و در این مدت حاضر به تغییر وزن قطعی نبوده و تا پیش از این تنها در مسابقاتی در 92 کیلو کشتی گرفته که محمدجواد ابراهیمی حضور نداشته است.

در وزن 97 کیلوگرم نیز در صورت برتری علی شعبانی، با یک کشتی به دوبنده تیم ملی در جهانی می رسید، اما مبارزه نخشت را با نتیجه سه بر یک به مجتبی گلیج واگذار کرد. 

صبح امروز هر دو مبارزه تکرار خواهد شد و اگر گلیج و ابراهیمی به برد برسند، ملی پوش جهانی در اوزان 86 و 97 کیلوگرم خواهند شد و در صورت باخت، مبارزه سوم آنها با حریفان‌شان ملی‌پوش را مشخص خواهد کرد.
 



انتهای پیام/