شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#بابت

دومین پیشنهاد رئال مادرید به PSG برای امباپه

رئال مادرید دومین پیشنهاد را برای امباپه به پاری‌سن‌ژرمن داد

باشگاه رئال مادرید پیشنهادی دیگر را به پاری‌سن‌ژرمن بابت جدب ستاره فرانسوی پاریسی‌ها داد.

به گزارش مشرق، باشگاه رئال مادرید که چند روز پیش پیشنهادی ۱۶۰ میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن بابت به خدمت گرفتن کیلیان امباپه داده بود اما پاسخی منفی گرفته بود، پیشنهادی دیگر به این باشگاه فرانسوی ارائه داد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» رئال مادرید امروز پیشنهاد دوم خود به رقم ۱۷۰ میلیون یورو را به PSG پیشنهاد داده و امیدوار است بتواند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری این بازیکن را به خدمت بگیرد.

لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن پیش از این خبر داده بود که کیلیان امباپه به مدیران باشگاه اعلام کرده قصد جدایی از PSG را دارد. روزنامه «اکیپ» فرانسه هم گزارش داد که این مهاجم فرانسوی دو ماه پیش پیشنهادی وسوسه‌انگیز را برای تمدید قراردادش رد کرده است. طبق این گزارش؛ پاری‌سن‌ژرمن به او پیشنهاد داده بود که تا سال ۲۰۲۶ در این تیم بماند و دستمزد سالیانه ۲۵ میلیون یورو بعد از کسر مالیات دریافت کند.

پیشتر نشریه «پاریزین» فرانسه خبر داده بود، مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فروش ستاره فرانسوی خود ۲۲۰ میلیون یورو می‌خواهند. امباپه ۲۲ ساله که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، تاکنون در ۱۷۳ بازی ۱۳۳ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم