به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی پس از اخذ رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از حسن اعتماد وکلای ملت قدردانی کرد.

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق »
با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، مراتب قدردانی خود را از رأی اعتماد و حسن نظر نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران اعلام می دارم.

بی شک رای اعتماد نمایندگان محترم ملت شریف ایران برای سکانداری وزارت ورزش و جوانان، مسئولیت اینجانب را به ویژه در این برهه حساس سنگین تر کرده و عزم ما را برای ارتقا و پیشرفت در دو حوزه ورزش و جوانان که نقشی بی بدیل در انسجام، اتحاد و غرور ملی داشته و موجب افزایش نشاط و امید در کشور می شود، راسخ تر می سازد.

بی تردید نقش موثر ریاست و هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی مجلس، در شکل‌گیری فضای تفاهم و همفکری بین قوای مجریه و مقننه، در روزهای اخیر، جلوه بارزی از تعامل و هم‌افزایی در مسیر حفظ منافع ملی را به نمایش گذاشت که جای سپاس و قدردانی دارد.

امید است با استعانت از الطاف بیکران پرودگار متعال، همدلی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، حضور موثر بزرگان ورزش، بهره گیری از نخبگان جوان و همدلی صاحبنظران، کارشناسان و همکاران وزارت ورزش و جوانان، در مسیر سربلندی جوانان، احیای عدالت ورزشی و ارتقا و توسعه ورزش و امور جوانان گام های موثر و ماندگار برداریم.

خدایا چنان کن سر انجام‌ کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار