شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه

تل‌آویو برای سرکوب فلسطینیان به پهپاد متوسل شد +عکس

غزه

در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اعتراضات فلسطینی‌ها در مرز غزه حدود بیست نفر زخمی شدند و رژیم صهیونیستی در این سرکوب از پهپادهای حامل گاز اشک‌آور استفاده کرد.

به گزارش مشرق، غروب چهارشنبه (دیروز) ده‌ها فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره غزه و عدم تعهد تل‌آویو به توافقات قبلی در مرز غزه با این رژیم دست به تظاهرات مسالمت‌آمیز زدند.

رژیم صهیونیستی برای سرکوب معترضان از مرزهای خانیونس با فلسطین اشغالی از گلوله، گاز اشک‌آور و امثال آن استفاده کرد. از دیگر ابزارهای دیروز این رژیم برای سرکوب معترضان پهپادهای حامل گاز اشک‌آور بود.

تل‌آویو برای سرکوب فلسطینیان به پهپاد متوسل شد +عکس

بر اساس گزارش «قدس پرس»، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه دیشب خود اعلام کرد، حدود  چهارده فلسطینی در این تظاهرات زخمی شده‌اند.

اما بسیاری از رسانه‌ها از جمله «اسپوتنیک»، امروز (پنجشنبه) اعلام کردند، تعداد مجروحان تظاهرات دیروز حدود بیست نفر است.

تل‌آویو برای سرکوب فلسطینیان به پهپاد متوسل شد +عکس

در همین ارتباط «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی به اسپوتنیک گفت، پیام معترضان فلسطینی در مرز غزه تأکید بر روش مقاومت برای تحقق حقوق اهالی غزه است و اقدامات رژیم صهیونیستی این اعتراضات را متوقف نخواهد کرد.

دیروز همزمان با فراخوان گروه‌های فلسطینی برای برگزاری تظاهرات مردمی خودروهای زرهی و تک‌تیراندازن صهیونیست در مرز غزه مستقر شدند.

تل‌آویو برای سرکوب فلسطینیان به پهپاد متوسل شد +عکس

یک روزنامه لبنانی دیروز نوشت، از آنجایی که مصر چند روز است گذرگاه رفح را بسته، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در حال بررسی تشدید فشار بر قاهره و تل‌آویو برای پایان دادن به این وضعیت هستند.

منبع: فارس