شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#لیگ برتر

جنجال تازه درباره شهریار مغانلو و سپاهان ؛ یاغی پرسپولیس و نجومی ترین قرارداد لیگ برتر

شهریار مغانلو گرانترین نقل و انتقال 1400

شهریار مغانلو مهاجم سپاهان گران ترین خرید نقل و انتقالاتی لیگ برتر لقب گرفت

فعالان نقل و انتقالات می‌گویند تا به امروز انتقال شهریار مغانلو به سپاهان گران‌ترین نقل و انتقال بازار فوتبال ایران در پنجره تابستانی سال ۱۴۰۰ بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فعالان نقل و انتقالات می‌گویند تا به امروز انتقال شهریار مغانلو به سپاهان گران‌ترین نقل و انتقال بازار فوتبال ایران در پنجره تابستانی سال ۱۴۰۰ بوده است

در حالی که باشگاه استقلال از انتقال مهدی قائدی به باشگاه شباب الاهلی به عنوان گرانترین ترانسفر فوتبال ایران نام می برد، در بازار داخلی تا به امروز گران ترین جابجایی به نام شهریار مغانلو ثبت شده است.

اگرچه باشگاه سپاهان مدعی است هیچ پولی بابت خرید مغانلو به باشگاه سانتاکلارا پرداخت نکرده و فقط محمد محبی را در ازای مغانلو به این باشگاه پرتغالی داده اما درباره معاوضه محبی و مغانلو روایت های مختلفی به گوش می رسد.

صرف نظر از اینکه کدام روایت درست است و کدام یک نادرست، فعالان بازار نقل و انتقالات می‌گویند تا به امروز انتقال شهریار مغانلو به سپاهان گران ترین قرارداد نقل و انتقالاتی پنجره تابستانی ۱۴۰۰ فوتبال ایران بوده است.

به صورت غیر رسمی و در قالب شایعه رقم ۱۵ میلیارد تومان برای این انتقال به گوش می رسد اما نه باشگاه سپاهان و نه شهریار مغانلو این رقم را تایید نمی کنند.

با این همه گفته می شود تا قبل از آنکه شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان برود، گران ترین انتقال داخلی قرارداد مهدی تیکدری با گل‌گهر سیرجان بود چرا که این بازیکن تنها ۱۱ و به روایتی ۱۰ میلیارد تومان برای فسخ قراردادش به باشگاه تراکتور پرداخت کرد. اما حالا گفته می شود رکورد در دست شهریار مغانلو و باشگاه سپاهان است.

ده تمام کشورهای صاحب فوتبال دنیا باشگاه‌ها رقم دقیق خرید یا فروش بازیکن را به همراه دستمزد بازیکن اعلام می‌کنند اما در فوتبال ایران باشگاه ها از این شفاف‌سازی طفره می روند و متاسفانه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم آنها را مجاب نمی‌کنند فعالیت نقل و انتقالاتی شان شفاف باشد.