شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#مجلس#رئیس جمهور

تجدید میثاق دولت سیزدهم با آرمان های امام خمینی/ آیت الله رئیسی: باید در عمل و اقدام پایبند اندیشه های امام باشیم


تجدید میثاق دولت سیزدهم با آرمان های امام خمینی/ آیت الله رئیسی: باید در عمل و اقدام پایبند اندیشه های امام باشیم

رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و همزمان با هفته دولت و در نخستین روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت، با حضور در حرم مطهرامام راحل با آرمان های رهبرفقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت الله رئیسی رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح  امروز همزمان با هفته دولت و در نخستین روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت، با حضور در حرم مطهرامام راحل با آرمان های رهبرفقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در این مراسم که حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و یادگار امام را گرامی داشتند.

آقای رئیسی به همراه کابینه سیزدهمین همچنین  با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی  با بیان اینکه ما باید در عمل و اقدام پایبند اندیشه های امام باشیم، اظهار داشت: نگاه امام به مردم نگاهِ تشریفاتی و نگاهِ سیاسی که سیاستمداران به صورت متداول در عالم مطرح می‌کنند نبود و اگر می‌فرمود میزان رای ملت است این را باور داشت.

خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/