شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

منافی: پرسپولیس کار سختی برای جایگزینی نوراللهی و مغانلو دارد/ آینده نشان خواهد داد که بازیکنان جدید چه کیفیتی دارند


منافی: پرسپولیس کار سختی برای جایگزینی نوراللهی و مغانلو دارد/ آینده نشان خواهد داد که بازیکنان جدید چه کیفیتی دارند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان کار سختی برای جایگزینی نوراللهی و مغانلو خواهند داشت.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: متاسفانه سرخپوشان پس از پایان لیگ با جدایی دو بازیکن کلیدی‌اش در خط دفاع و هافبک مواجه شد و کادر فنی و باشگاه باید هر چه سریع برای جایگزینی آنها اقدام می‌کردند. خوشبختانه دو بازیکن در خط دفاع جذب شدند اما در ادامه و در مسابقات آسیایی و لیگ باید ببینیم چه کیفیتی خواهند داشت.

وی ادامه داد: نوراللهی در میانه میدان بازیکن تاثیرگذاری بود و پرسپولیس با نبود او به مشکل برمی‌خورد و تا امروز هم کسی جایگزین نشده است. در این چند روز هم صحبت‌هایی با اسدی شده اما هنوز توافقی حاصل نشده است. در هر صورت نوراللهی بازیکن بزرگی بود و خیلی سخت می‌توانیم جایگزین مناسبی برای او پیدا کنیم و بازیکنان جدیدی هم که جذب شدند، آینده نشان خواهد داد که چه کیفیتی خواهند داشت.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کادرفنی منتظر مشخص شدن وضعیت مغانلو بود و به تازگی هم معلوم شد که این بازیکن به سپاهان پیوسته و گل‌محمدی باید به فکر یک مهاجم آماده هم باشد و مثل نوراللهی پیدا کردن جایگزین برای مغانلو کار سختی است. پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره لیگ برتر، قطعا کار سختی در فصل آینده و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت و باید در هر پست 2،3 بازیکن آماده داشته باشد تا در مواقع لزوم از آنها استفاده کند.

منافی در ادامه در خصوص اینکه پرسپولیس فصل گذشته هم چنین شرایطی را تجربه کرد و  سرخپوشان بازیکنان زیادی را از دست دادند، اما بازیکنان جدید به خوبی توانستند به ترکیب تیم اضافه شوند، عنوان کرد: فصل گذشته یکسری از بازیکنانی که سابقه کار با گل‌محمدی را در ذوب‌آهن و پدیده داشتند به تیم اضافه شدند، امسال هم با توجه به جدایی کنعانی‌زادگان، نوراللهی و مغانلو قطعا بازیکنان مدنظر کادرفنی جذب خواهند شد، نکته مثبت پرسپولیس در سال‌های گذشته این بوده است که هر بازیکن با هر کیفیتی که به تیم اضافه شده توانست هم‌سطح بازیکنان دیگر کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم که پرسپولیس هرچه زودتر نفراتی که می‌خواهد جذب کند را پیدا کند، زمان زیادی تا مسابقات لیگ قهرمانان نداریم و تیم باید هرچه زودتر به هماهنگی برسد، هرچند اسکلت اصلی تیم حفظ شده است اما بازیکنان جدید هم باید فرصتی پیدا کنند تا با بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند، تا با آمادگی کامل تیم به مصاف حریف تاجیکستانی برود و پرسپولیس با دست پر به تهران برگردد و هواداران را بار دیگر شاد ببینیم.

انتهای پیام/